Testimoni

Berikut adalah testimoni yang berpuasa hati dengan Shaklee

Testimoni Shaklee

Salam..slamat hari raye....just nak share betape bestnye ESP utk ibu2 yg BF baby....sebelum ni jarang2 je
minum ESp sebab selalu terlupe & malas...tapi dalam bulan puase ari tu saya minum ESP setiap kali sahur
(3 sudu ESP)...minum hanye sebab nak puase , so bleh lah tahan lame sikit kat perot & tak cepat rase lapar....
bile dah straight minum. saya rase pelik..sebab baby dah kurang minum susu...ingatkan sebab dah start
makan solid food....rupe bile saya perhatikan betol2...susu saya jadi pekat sgt...itu maksudnye susu saya jadi
lebih lemak berkrim....jadi baby pon tak minum byk..hanye minum sikit dah kenyang....best sgt2....so ibu2
bleh lah try ESP ye...

Credit to Ct Rosni


Testimoni Shaklee..

Alhamdulillah rasanya resdung sy semakin kurang dengan nutriferon..selalunya pagi2 time nak subuh msti
hidung tersumbat, msuk dapur mesti bersin sbb tempat lembab..apetah lagi dengan habuk mesti bersin 

tahap gaban..Saya bru je blk dr kampung selasa lps..tolong mak kemas rumah..bila turunkan langsir, 
bersihkan sawang, sapu sampah habuk sure bertebaran..sy mmg x bole blah dgn habuk ni..dh adat org 
resdung bersin2 la jdinya smpai rasa nk demam..

Bila dh selsema berjangkitlah pada anakku harith..sy pun amiklah nutriferon + 3 gem + 2 bj vit c
dikunyah2 + 2 bj alfallfa time sahur..bila dh masuk pengambilan kali ke 3 sy perasan hidung sy x sumbat dh
 bila bangun sahur..harith pun dh tak berair hidungnye..susuibu ade nutriferon katakan,hehe.. tak bersin lg
 pagi2, tak bersin lg bila masuk dapur..
Alhamdulillah..nutriferon mmg bestlah!..
Cepat dapatkan nutriferon dari pengedar anda.. 

Credit To Kikin Nazri.

Testimoni pengguna Shaklee utk set kecantikkan
Just nk share.... setelah 3 bulan saya amalkan makan vitamin secara konsisten (vita lea, vit b, vit c,
ostematrix dan ESP) saya dapati kulit muka saya halus, licin,dan cerah sekata. Tiada lagi masalah kulit
kering. Garis2 halus dimuka pun semakin berkurangan. Kalau dulu, kulit saya kering. Pakai bedak pn jd
bertompok2 sbb kulit mengelupas. Sangat sedih... Now rasa hepi sgt dengan perubahan ini. Tidak sia2
 amalkan shaklee. walaupun mahal, tp berbaloi2..

Credit to Sya Rahaimah

Kepada mereka yang berminat untuk mendapatkan set Shaklee bagi ibu yang mengandung, ibu berpantang,
ibu yang menyusukan bayi atau untuk kecantikkan kulit boleh email ke arnisyazila@gmail.com. 

Labels: