ESP





ESP produk yang paling hot di pasaran, sila dapatkan daripada saya, pengedar anda.

Kenapa ESP atau Energizing Soy Protein ni produk yang hot dan siapa yang perlukan ESP?

1. Membantu membina dan perbaiki tisu-tisu dalam badan

2. Energy Booster

3. Membaik pulih dan sel-sel dan tisu-tisu yang rosak

4. Mengandungi ke semua 9 jenis asid amino penting badan

5. Dijamin Halal. Tanpa Laktos, kolesterol dan bebas kafien.

6. ESP membekalkan tenaga berterusan yang bertahan      selama beberapa jam selepas diminum kerana ia mengandungi 5 jenis Vitamin B yang diperlukan tubuh.

SIAPA YG PERLUKAN ESP?

Pelajar dan pekerja atau individu dewasa : As energy booster (kalau minum pagi2 tu.terasa energetic dan tak rasa lapar sangat.. so bonus for weight management)

Lelaki : Protect from any disease (heart,cancer,etc)

Ibu mengandung : For a healthier pregnancy- well grown fetus ; membantu mengurangkan ketakselesaan ketika hamil

Ibu yang menyusu: Membantu menggalakan dan mengekalkan pengeluaran susu . Dan yg bestnya, pengambilan ESP konsisten sepanjang penyusuan susu ibu,dapat membantu pekembangan fizikal bayi secara sihat

Dan yg paling istimewa utk Wanita ialah: Keanjalan kulit.. Awet muda ..… (protein penting kepada mereka yang ingin kulit yang cantik dan ton warna yang sekata. Mereka yang mempunyai bekas jerawat yang berwarna hitam adalah disebabkan kekurangan protien untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel mati yang berwarna hitam tersebut).

Jika ingin kulit wajah lebih sihat, gebu, cantik dan flawless mestilah dari penjagaan dalaman kita dulu. Jika kulit wajah kita jerawat yang teruk, jeragat , berminyak, kering dan nampak kusam rawat dahulu dengan supplement kecantikkan barula cantik dalaman dan luaran :)

Bagi yang berminat sila email/PM arnisyazila@gmail.com

Labels: