Testimoni


Testimoni mereka yang berjaya mengandung

Untuk perkongsian semua:

Saya sangat berterima kasih kepada produk Shaklee kerana dengan kuasa-Nya serta berkat doa ibu saya di Tanah suci tempoh hari,serta pengambilan produk Shaklee,saya kini hamil 3bulan 3minggu.Saya disarankan untuk mencuba produk Shaklee iaitu set asas yang mengandungi bekalan vitamin c,vitamin e dan b-complex lantaran masih tidak berjaya untuk hamil setelah lebih satu tahun berkahwin.Alhamdulillah,setelah 1-2bulan pengambilan Shaklee,saya mendapat berita gembira di mana saya disahkan hamil 4minggu.Lantaran itu,saya terpanggil untuk menulis testimoni ini untuk berkongsi pengalaman manis ini.

Credit to Farah Diyana

Kepada yang berminat untuk mendapatkan produk Shaklee boleh email ke arnisyazila@gmail.com.

Labels: