Vitalea

Harga : RM88.75, EM: RM93.75


Hari ini saya akan bercerita tentang kebaikan vitamin Vitalea Shaklee yang mempunyai pelbagai khasiat bahkan vitalea merupakan multivitamin dan mineral pertama yang dicipta di dunia. Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana di sarankan oleh RDA. Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.

Tablet vitalea ini disaluti dengan serbuk nutrisi-spirulina. Ia dihasilkan denga kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, disebut dengan "Explo-tab".  Ia merupakan tablet multivitamin yang paling pantas terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protin untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.

Khasiat Vitalea Shaklee

Penambahan tenaga segera  - Pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian.

Pelengkap nutrisi - Kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang, terutamanya mereka yang mengamalkan sayuran (vegetarian)  dan anemia.

Keupayaan sistem Produktif - Sangat membantu dalam stimulasi metabolisma dan melambatkan proses penuaan

Elemen penting pada sel tubuh - Menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran , pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon serta menjaga kesihatan tiroid

Melindungi organ  - Melindungi fungsi buah pinggang , jantung dan hati.


Vitalea sesuai diambil ibu mengandung, ibu berpantang, ibu menyusukan bayi, pelajar 12 thn ke atas, mereka yang mementingkan kecantikkan kulit dan juga mereka yang mementingkan kesihatan. Vitalea tidak boleh diambil oleh pesakit SLE.

Labels: