Kenapa Saya Jadi ahli Shaklee

Kenapa saya jadi ahli Shaklee? Pengalaman semasa menyusukan anak saya yang ketiga membuatkan saya telah jatuh cinta dengan Shaklee. Saya ingat lagi vitamin Shaklee yang saya makan ialah Vitalea, b complex, vitamin C dan ESP. Terasa badan lebih cergas, bertenaga dan baby puas menyusu.

Walaupun Shaklee merupakan syarikat MLM, yang saya pasti ramai begitu fobia dengan perkataan MLM tapi hasil pertemuan dengan Lyna upline saya, pasti anda merubah pendapat berkenaan Shaklee atau MLM. Yang pasti kami tidak perlu attend kelas yang kena balik malam-malam dan meninggalkan anak-anak di rumah. Sebagai seorang surirumah Shaklee membantu saya menambah pendapatan sampingan. Bukan surirumah sahaja, jika anda seorang yang berkerjaya atau pelajar juga boleh join bisnes ni.


KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE BERSAMA GROUP KAMI


Keistimewaan Kami

Dinaungi 3 Masters Coordinator ternama
Sokongan berterusan
Tutorial online
Kelas dan coaching offline
Seminar dan gathering
Tips perniagaan dari Maters berpengalaman
Pelbagai aktiviti menarik

BAGAIMANA NAK BERMULA?

Anda boleh memilih pakej di bawah

Membayar yuran RM75, ATAU
Membuat pembelian RM660 untuk keahlian percuma ATAU
Pembelian 2 botol vivix ATAU
Pembelian 3 kotak Collagen Powder


PERBEZAAN KAMI

Perniagaan berasaskan produk
Sistem yang halal
Gabungan 3 elemen RAHSIA dalam perniagaan

OFFER BEST ini hanya terdapat dalam kumpulan kami sahaja. Hubungi saya arnisyazila@gmail.com.

Akhir kata saya sangat tersentuh dengan kata-kata dari Irfan Khairi

"DREAM BIG....Tapi jangan mimpi sahaja besar usahanya kecil. USAHA MESTI BESAR dan TANPA HENTI ..

Mendongak ke atas, bukan sekadar angan kosong...IMPIAN pasti menjadi kenyataan pada mereka yang TEKUN BERUSAHA


Labels: