Khasiat Vitamin E



Kebaikan grape seed extract

Extract biji anggur mengandungi pelbagai khasiat penting bahan-bahan kesihatan seperti protein, liquid, karbohidrat, polifenol (yg dtg terutamanya dalam bentuk flavonoid, juga dikenali sebagai bioflavonoids). Flavonoid istilah yang digunakan untuk kelas bahan kimia tumbuhan yang dikenali untuk aktiviti mereka sebagai anti oksida yang sangat kuat dan dengan itu keupayaan mereka dalam melindungi tubuh daripada kerosakkan oksidatif dan radikal bebas.

Manfaat Vitamin E

Sebagai penghalang oksidasi, melindungi/mencegah kerosakkan sel

Menolong sel menyerap oksigen. Penyelidikan menunjukkan Vitamin E mengurangkan keperluan oksigen untuk jantung, membolehkan jantung mengepam dengan lebih efisyen.

Melambatkan proses penuaan/anti aging

Menyokong daya keintiman (Vitamin CInta)

Melindungi Vitamin A dan C dari dimusnahkan

Memperbaiki parut - Memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh digunakan terus pada pada luka untuk mengurangkan kesan parut.


Kenapa saya panggil Vitamin E Shaklee ialah Vitamin Cinta?

Jika anda mengalami kedinginan pada suami anda, jangan dibiarkan apakata anda mengambil sebiji Vitamin E pada setiap hari untuk menghangatkan hubungan anda..

_________________________________________________________________________________
Kebanyakan lelaki yang mengambil Vitamin E sekurang-kurangnya seminggu sekali akan mempunyai lebih tenaga dan menikmati hubungan suami isteri berbanding yang tidak mengambilnya.Manakala wanita pula yang mengambil sekurang-kurang nya selama tiga bulan, akan membantu meningkatkan “sexual desires dan menikmati hubungan CINTA dengan lebih baik.
Antioksidan yang seimbang dalam VITAMIN E bertindak menghalang penghasilan radikal bebas akibat tekananNitrik oksida membantu pelancaran darah di alat sulit lelaki dan membantu ereksi yang lebih baik. Maka VITAMIN-E memang terbukti membantu lelaki terutama yang mengalami tekanan akibat kerja atau masalah kesihatan

Pengambilan VITAMIN-E berdosage tinggi iaitu 600-800 IU setiap hari membantu badan wanita menghasilkan estrol dan progesterone untuk mengimbangi lebihan estrogen dalam badan. Kondisi di mana “estrogen berlebihan” akan menyebabkan symptom PMS, seperti risau, kembung perut, sakit kepala, sengugut dan “mood swings”, yang sememangnya akan menganggu keadaan diri seorang wanita.

_________________________________________________________________________________

Sumber Aula dan mamafaiz

 Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Bagi yang berminat untuk mendapatkan Vitamin E sila email: arnisyazila@gmail.com

Labels: