Sakit Sendi


Adakah anda sering mengalami sakit sendi pada bahagian lutut terutamanya ketika mahu duduk, berdiri dan berjalan untuk jangka masa yang agak lama?

Jika ini berlaku menandakan otot-otot sendi anda semakin lemah. Puncanya boleh disebabkan anda kurang bersenam dan kekurangan kalsium.

Sakit sendi dikatakan cukup menyeksakan kerana boleh menyebabkan anda semakin malas untuk berjalan dan rasa tidak selesa untuk duduk dan bangun. Sakit sendi juga berlaku disebabkan peningkatan usia kerana tulang menjadi lebih lembut dan cepat haus. kadang-kadang berat badan juga boleh mengakibatkan anda mengalami sakit sendi dibahagian kutut . Jika berat badan berlebihan , maka lutut/otot di bahagian otot sukar untuk menampung berat badan sehingga menyebabkan sakit lutut.

Anda boleh mencuba Shaklee Advanced Joint Health Tablet yang mengandungi ekstrak unit Boswellia aktif dgn paten tertunda , ekstral jagung dan nutrient penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Campuran formula saintifik ini juga mengandungi ekstrak jagung yang membekalkan satu sumber glukosamina yang pekat dalam campuran yang akan memanfaatkan kesihatan sendi dengan berikut

- Menyokong keselesaan sendi

- Membantu mengekalkan tulang rawan

- Memelihara tisu penyumbang yang sihat

Berminat sila email arnisyazila@gmail.com



Labels: