Bahaya Anak-anak Kurang Khasiat

Sekiranya anak anda tidak dapat memenuhi keperluan nutrisi hariannya dia mungkin berhadapan dengan pelbagai masalah kesihatan. Kanak-kanak boleh mendapat anemia sekiranya zat besi yang diambilnya tidak cukup.

Kanak-kanak yang menghidapi anemia mudah rasa letih dan pucat. Selain itu jika seseorang kanak-kanak itu kekurangan zink, deria akan terganggu, Akibatnya mereka hilang selera makan. Sekiranya anak anda tidak makan dengan betul, perkembangan dan tumbesaran mereka turut terjejas.


Bagaimana MealShake Shaklee boleh membantu anak anda mendapat khasiat yang cukup setiap hari bagi membantu perkembangan mereka.


Vitamin A-Z, anak sihat cergas dan cerdas, cantik kulit, awet muda, lazat french vanilla. Semua ini dengan hanya 1 cawan MealShakes setiap pagi. 

Apa itu MealShake? Shaklee MealShake merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic. Rasanya juga enak. Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan kanak-kanak untuk membesar kuar dan sihat.

Setiap bancuhan MealShake memberikan satu pertiga daripada US RDA dengan 19 vitamin/galian yang diperlukan bersama dengan protein, galian dan 3gm serat. Tiada perasa tiruan atau pewarna tambahan.
Siapa yang perlukan MealShake?

Ia sesuai untuk semua kanak-kanak 1 tahun ke atas terutamanya yang kurang selera makan atau yang sembelit atau kanak-kanak obese. Juga sesuai untuk ibu mengandung, menyusu, pesakit dalam proses pemulihan selepas pembedahan, mereka yang inginkan kulit cantik, inginkan kulit sihat.



Berikut testimoni dari Pn Wirda Diyana


SALAM PAGI SEMUA...SALAM AIDILADHA...SY nak share...ttg mealshake..genap 2minggu sy bg anak sy yg 1thn minum mealshake..mmndgkn ank sy fully bf..sy just cmpurnya dlm nestum dan bubur...mule2..mcm dh fadeup nape xmo mkn jugak..jgn korg terkejut klo anak sy nie.. penah xminum susu @mkn pape selame 12jam!!!sbb kami pergi camping...ramai org!!dan die jenis yg telinga lintah!!!kalo nak myusu pun hanya sy dan dia sy shj!!!daddy die pun xleh ada!!uhuu..sampai kena masuk air ritu...uhuuuuuuuuu....tp..genap 2mggu bg mealshake....alhamdulillah...sy kira setiap suapan yg masuk dlm...muulut NUR SOFEA SOLEHAH...pengasuh sy ckp...jam 8pg..dh heret tgn pengasuh...tunujuk kat bekalan..NAK..NAK...mkn bubur sampai 9sudu!!!!kelmarin...makan roti nan 8 suap!nestum 13 sudu!g open house raidiladha...nasi himpit...3ketul...ns minyak...5suap!!skaligus!!!heppi yg amat...syukur pdmu Ya Allah..makin berat dan tembam..pipi... My Little Solehah...tq....shakleee...

MEALSHAKE BUKAN PENGGANTI MAKANAN SEIMBANG

Bagi mereka yang ingin mendapatkan Mealshakee Shaklee sila hubungi arnisyazila@gmail.com



Labels: