Vitamin C Untuk Ibu Mengandung


Vitamin C turut dikenali sebagai asid askorbik. Vitamin ini sangat penting ketika hamil kerana ia membantu penyerapan zat besi, merangsang kesihatan gusi, tulang dan gigi serta mengekalkan daya ketahanan tubuh. Anda dan bayi memerlukan vitamin C mencukupi setiap hari kerana ia penting untuk pembentukkan kolagen sebagai komponen tulang rawan, otot, tulang dan kulit.

Berdasarkan kajian penyelidik percaya bahawa kekurangan Vitamin C di kalangan bayi baru lahir boleh melemahkan perkembangan mentalnya. Anda boleh memperolehi Vitamin C daripada buah-buahan sitrus, sayur-sayuran hijau, jambu batu dan tomato.

Bagaimana Vitamin C Shaklee boleh membantu anda?


Setiap tablet Vitamin C Shaklee mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya (500mg) dan pembebasan 1.5 Vitamin C buah tersebut ke dalam tubuh kita setiap jam. Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavonoid yang 25% diekstrak dari kulit buah. Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan Vitamin C di dalam tubuh kita melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.


Bagi mereka yang berminat untuk mendapatkan vitamin ibu mengandung, berpantang penyusuan dan kecantikkan kulit boleh email arnisyazila@gmail.com. Pembelian dari saya akan mendapat konsultasi percuma.

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.





Labels: ,