Vitamin Ibu Menyusu

Set Breastfeeding Set B


Set breastfeeding atau set menyusu Shaklee sangat berkesan untuk membantu ibu-ibu yang sedang menyusukan anak mereka. Saya sendiri masih lagi mengamalkan set breastfeeding  ini dan hasilnya badan saya segar bertenaga dan anak saya yang berumur 23 bulan masih lagi menyusu dengan saya dengan syarat pengambilan air masak setiap hari ialah 3 liter dan konsep SUPPLY and DEMAND di praktikkan.

Keistimewaan Set Vitamin Menyusu Shaklee ialah

Vitamin B Complex

B Complex sangat penting untuk menukarkan makanan yang kita ambil untuk menjadi tenaga, meningkatkan pembentukkan sel darah merah. Ia membantu meningkatkan tenaga, mengurangkan kelesuan dan stress.Vitamin ini juga berperanan untuk bertindak sebagai penenang dan meningkatkan fokus. B Complex juga bertindak menjaga kulit dari dalam dan ia juga dikenali sebagai vitamin kecantikkan.

Vitamin C 

Membantu mempertingkatkan sistem pertahanan badan atau imun sistem dan juga berperanan sebagai membentuk kolagen. Berperanan sebagai anti oksida dan memelihara kulit agar menjadi cantik. Membantu pembentukkan sel-sel yang baru, mempercepatkan proses penyembuhan luka dan demam.

Vitalea (Multivitamin)

Mengandungi vitamin dan galian yang diperlukan oleh tubuh badan manusia, dilengkapi dengan formula zat besi. Vitalea mengandungi 23 jenis vitamin mineral yang lengkap untuk keperluan harian. Membekalkan tubuh ibu dengan nutrien yang perlu agar ibu menjadi sentiasa cergas, sihat dan bertenaga. Dilengkapi dengan zat besi yang sangat diperlukan oleh ibu yang menyusukan anak.

Alfalfa

Alfalfa merupakan raja segala tumbuhan. Membantu meningkatkan sistem imunisasi dan membuatkan sistem badan berjalan dengan lancar. Bertindak sebagai MILKBOOSTER dan membantu mempercepatkan penghasilan susu. Juga membantu mengatasi masalah keputihan.

Anda juga boleh menambah ESP (Energizing Soy Protein) dan Ostematrix (kalsium) untuk membantu semasa anda menyusukan bayi anda.

Konsep utama penyusuan ialah SUPLLY and DEMAND, minum air masak 3 liter sehari, pam setiap 3 jam dan berdoalah kepada Allah agar memudahkan perjalanan penyusuan bayi anda. Enjoy your breastfeeding moment

Bagi mereka yang berminat untuk mendapatkan vitamin penyusuan boleh email arnisyazila@gmail.com. Pembelian dari saya akan mendapat konsultasi percuma.

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.





Labels: