Ostematrix Shaklee

Ostematrix Shaklee juga dikenali sebagai kalsium mempunyai pelbagai manfaat kepada mereka yang mengamalkannya.


Antara manfaatnya ialah 

1. Menguatkan tulang - Kalsium menghalang osteoperosis, menguatkan kuku , kerangka, gigi, sistem saraf. Ia juga merawat tulang retak, kuku rapuh dan gusi berdarah.

2. Memperbaiki kekejangan dan kebas-kebas - Pengambilan kalsium sebelum tidur akan memperbaiki kebas-kebas, kekejangan, sakit sendi dan artritis.

3. Meringankan stres - Ianya mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung, penenang saraf, menggalakkan tidur selesa. Juga memperbaiki depresi, mood swing, sakit kepala dan pitam.

4. Memperbaiki masalah haid - Kajian menunjukkan dengan pengambilan 1000mg kalsium dan magnesium serentak meringankan sakit waktu haid.

5. Magnesium - Ini adalah ion positif no 2penting di dalam tubuh kita. Ianya menggalakkan komposisi tulang dan rawan. Membantu sistem saraf , mengaktifkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga, pengecutan saraf dan otot. 

Sesuai diambil oleh ibu yang mengandung. berpantang dan menyusukan bayi.

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Kepada yang berminat sila email : arnisyazila@gmail.com

Labels: