Shaklee Collagen

Kolagen pelihara kulit anjal

Dewasa ini kebanyakkan wanita berkerjaya mahupun surirumah amat mementingkan kecantikkan kulit. Terdapat pelbagai cara wanita boleh mendapatkan kulit yang cantik, anjal dan berseri menerusi pelbagai produk yang terdapat banyak di pasaran. Jika dahulu ramai tidak tahu tentang kepentingan kolagen, namun kini ramai wanita yang memilih makanan kesihatan berasaskan kolagen kerana ia dikatakan mampu melambatkan proses penuaan selain menjadikan kulit lebih anjal dan cantik.

Kolagen berfungsi untuk mempertingkstkan penghasilan sel baru, membantu memelihara keremajaan kulit, melembutkan dan membuat kulit lebih bercahaya serta efektif menghilangkan kedutan dan mencegah proses penuaan. Namun apabila usia semakin meningkat, pengurangan kolagen akan berlaku seterusnya menyebabkan kulit menampakkan garis penuaan, berjeragat, kusam dan kurang bermaya, di tambah faktor alam sekitar seperti debu dan kotoran, terdedah terlalu lama kepada matahari, penggunaan bahan kosmetik yang tinggi kandungan kimia, tekana di tempat kerja serta wanita yang sering melahirkan anak menyebabkan pengurangan penghasilan kolagen dalam, sekaligus menyumbang kepada kelesuan kulit.

Kenapa saya memilih Kolagen Shaklee?



Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snipper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi yang diekstrak daripada sisik ikan merahm, Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 dalton, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.


Tujuh bahan utamanya termasuk ekstrak biji benih Camellia japonica,ekstrak Plaffia, kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lectobacillus acidophilus, vitamin c dan vitamin Byang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikkan anda dari dalam ke luaran.

Shaklee Collagen powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.

Shaklee Collagen Powder terbukti berkesan, dan selepas 8 minggu menggunakannya

Kelembapan kulit meningkat, kekasaran dan kekeringan akan berkurangan, kelembutan dan kelicinan meningkat, make up yang dipakai tahan lebih lama, keanjalan dan ketegangan meningkat, ketebalan rambut meningkat, garis-garis halus akan berkurangan.



Cepat..cepat segera dapatkan Shaklee Collagen Powder daripada saya , sila email arnisyazila@gmail.com



These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease











Labels: