Testimoni Set Breastfeeding



Salam semua....saya start makan set B shaklee after melahirkan anak pramatang 33weeks dengan berat hanya 1.25kg.....niat saya ketika itu hanyalah untuk membekalkan zat yg terbaik untuk anak saya melalui susu ibu yang saya perah dan bekalkan setiap tengahari dan malam....untuk pengetahuan semua baby premature saya duduk dalam wad selama 39 hari..bermakna dalam tempoh tersebut juga saya tidak pernah menyusukan bayi saya secara direct breastfeeding.....kalau diikutkan dalam keadaan biasa,susu ibu akan kering dan mula berkurangan....tetapi tidak pada saya...dihari ke-40 apabila anak saya menyusu buat pertama kalinya secara direct breastfeeding air susu saya mengalir laju sama seperti minggu pertama saya melahirkan...syukur alhamdulillah kerana Allah menemukan saya dgn shaklee...kini berat anak sudah mencapai 3.6kg.....

Credit Farida Patonggoi

Labels: