Bagaimana Mahu Dapatkan Kulit Halus



Untuk kulit yang mulus, pilihlah pencuci dan pelembap yang sesuai dengan kulit. Paling baik jika ia dapat digunakan siang dan malam. Seterusnya lengkapkan rutin ini dengan memakai masker pelembap seminggu sekali.

Jika boleh gunakanlah juga perawatan kulit malam hari yang berkesan untuk mengelupas sel kulit mati. Jadikan rutin ini secara konsisten, anda pasti mendapat kulit idaman tidak lama lagi dan yang paling utama ialah pastikan pengambilan air masak/air suam sebanyak 2-3 liter sehari untuk dapatkan kulit yang lembab.


Pengambilan vitamin untuk penjagaan kulit dari dalam juga penting untuk memastikan kulit kekal bersih dan tiada parut :)

Bagaimana Vitamin Shaklee boleh membantu?


Vitamin E Grape Seed

Mengekalkan keremajaan kulit dengan mengurangkan penuaan sel yang disebabkan oleh pengoksidaan.

Mencegah parut hodoh 

Mencepatkan penyembuhan luka

Merendahkan risiko penyakit jantung dan strok


ESP vitamin yang paling hot dan sering mendapat permintaan ramai, kita tengok apa kebaikan ESP utk kulit anda

Kulit akan menjadi lebih berseri dan anjal ini disebabkan ESP mengandungi 22 jenis asid amino dan ia adalah satu-satunya produk dipasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia. Selain itu ia meransang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti penuaan, mengembalikan keserian kulit dan seterusnya menghilangkan parut. 


Labels: , ,