Testimoni ESP Shaklee


Assalammualaikum Dan Selamat Pagi...cuti2 Malaysia dh settle jom kita baca testimoni ESP Shaklee. Bagi yg masih ragu2 sila baca dan seterusnya boleh order terus dgn saya  :)


Seorang customer saya bercerita dgn saya dia telah ambil esp sejak dr zaman anak dara lagi…(zaman student) ….

“ saya kenal esp masa zaman student lagi..masa tu tgok kak ipar minum masa dlm pantang,saya tanya apa akak minum dan dia terus bg saya cuba….sedap juga rasanya..kak ipar saya bgtau susu badannye sikit so dia amik esp untuk tambahkan susu badan..tp xsangka pula bukan susu badannye sa
ja bertambah,berat badan pun menyusut,jerawat kat muka pun dah xde,strect marsk masa mengandung pun makin pudar dan yg penting katanya dah xletih sgat..kalu x mmg letih la nak urus rumahtangga dgn anak2 lagi masa dlm pantang ni……..saya tanya kakak kalo saya minum nanti susu keluar ke sbb saya xkawen lg..kakak terus gelak kat saya..hihi..katanya esp ni sesuai untuk semua…rupanya abg saya pun minum esp juga…eh lelaki pun boleh minum!....
masa nk blik UK,kakak ipar hadiahkan saya esp…terharu ler…..saya yg student ni mmg xmampu nak beli esp tu..so bila kak ipar bg sgat2 suka2…esp saya tahan 1bulan saja sbb kawan2 serumah pun minum sama …huhu…sejak saya ambil esp masa zaman student saya mmjg xletih langsung,so kalau study smpai lewat mlm pun ok lg….pastu saya xrasa lpar sgat…..dan paling saya siyokkkk sgt tu boyprenzz saya kata saya makin santekkkk sbb dia kata muka saya mcm ada lain sikit….saya pun bgtau saya minum esp dan khasiat esp ni…dia pun nak cuba…
skrg sy dah kawen...still saya minum esp…hasben juga minum..masa tgah peknen saya ambil esp…hasilnya anak omak kulitnya halus mulus putih gebus ha!!dan mmg xde masalah kulit langsung…dalam pantang pun still minum esp…anak saya susu badan..alhamdullilah susu badan pun bnyak..hrap saya dpat susukan dia sehingga 2tahun…apa yg saya tgok anak saya mmg bijak..khasiat susu ibu kan..dan dia jarang demam..last demam masa umonya 8bulan….lepas habis pantang pun saya masih ambik esp gak..esp ni dah ibarat sebati ngan kehidupan saya dan suami….bagus sgat kak kan esp ni…..mmg saya terasa perbezaanya….dan yang paling lucu sekali hasben kata…body saya mcm anak dara lg walaupun dah ada anak sorang sbb esp ni menganjalkan semula payudara dan punggung”

***panjangnyer citer customer saya ni….apapun tq ya sbb sudi kongsi testimony dr zaman bujang,dah kawen,dah mengandung,masa dlm pantang dan selepas pantang dgn menggunakan esp…

Credit to Intan Azlin

Labels: