Nutriferon Shaklee


Harga : RM181.25 WM/ RM191.25 EM (30 x 1.2gm)

Penemuan terhebat dalam bidang immunologi.

Nutriferon adalah satu formula eksklusif dan di Paten oleh Shaklee. Antara manfaat utama Nutriferon ialah 

Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari - Kajian telah menunjukkan bahawa nutriferon mampu meransang dan mempertingkat secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi.

Melawan kanser dan tumor - Interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang meransang dan mengaktifkan immunoglobin melawan sel-sel tumor dan kanser. Selain dari itu ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.

Melindungi dari influenza -  Ia melindungi kepada kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi  dengan berkesan daripada virus, mikrob termasuk selsema , flu, alergi, inflamai dan influenza.

Meringankan Stress dan Kelesuan - Meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.

Mempertingkatkan PMS - Terbukti secara klinikal mengurangkan simpton yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan waktu haid, sakit belakang, sakit payudara, masalah jerawat, kegelisahan, insomnia dan mood swing.

Nutriferon dihasilkan dari 4 ekstrak tumbuhan


Biji Labu - Meransang pengeluaran interferon semulajadi di dalam tubuh. Menentang radikal bebas dan faktor penyebab kanser

Biji Plantigo Asiatica - Mengandungi polisakarida yang mengaktifkan sel-sel imun

Honeysuckle Jepun - Menentang pencerobohan virus dan kuman

Bunga Safflower - Menghasil dan memperkuatkan keupayaan makforaj memusnahkan virus dan kuman. 

Bagi anda yang sedang mencari produk untuk menguatkan sistem imun, segera dapatkan Nutriferon Shaklee pada bulan ini dengan harga promosi yang hebat. 




Labels: