Vitamin Awet Muda, Kulit Gebu dan Anjal



Energizing Soy Protein atau ESP Shaklee




ESP Shaklee sering mendapat permintaan tinggi setiap bulan, ramai yang telah rasa keberkesanan minum ESP Shaklee. Di rumah saya juga sentiasa ada ESP, rasa macam  tak lengkap kalu tak minum ESP setiap hari.


SIAPA YG PERLUKAN ESP?

Pelajar dan pekerja atau individu dewasa : As energy booster (kalau minum pagi2 tu.terasa energetic dan tak rasa lapar sangat.. so bonus for weight management)

Lelaki : Protect from any disease (heart,cancer,etc)

Ibu mengandung : For a healthier pregnancy- well grown fetus ; membantu mengurangkan ketakselesaan ketika hamil

Ibu yang menyusu: Membantu menggalakan dan mengekalkan pengeluaran susu . Dan yg bestnya, pengambilan ESP konsisten sepanjang penyusuan susu ibu,dapat membantu pekembangan fizikal bayi secara sihat

Dan yg paling istimewa utk Wanita ialah: Keanjalan kulit.. Awet muda ..… (protein penting kepada mereka yang ingin kulit yang cantik dan ton warna yang sekata. Mereka yang mempunyai bekas jerawat yang berwarna hitam adalah disebabkan kekurangan protien untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel mati yang berwarna hitam tersebut).

Untuk bakal pengantin, sangat digalakkan minum ESP untuk kelihatan berseri-seri semasa hari bersejarah anda :)
Jika ingin kulit wajah lebih sihat, gebu, cantik dan flawless mestilah dari penjagaan dalaman kita dulu. Jika kulit wajah kita jerawat yang teruk, jeragat , berminyak, kering dan nampak kusam rawat dahulu dengan supplement kecantikkan barula cantik dalaman dan luaran :)




Antara Manfaat Utama ESP Shaklee ialah

AWET MUDA - Asid Amino penting untuk membina otot , kuku, rambut, darah, organ dan kulit. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.


Baik Untuk Hormon - Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolesterol, mencegah risiko osteoperosis dan sakit jantung.


Baik Untuk Prostat - Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopause dan pembesaran prostat.

Kulit Remaja - Meransang pembentukkan semula kulit dan otot. mengurangkan kedutan, agen anti penuaan , mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat sembuhan luka dan mnegurangkan kesan parut.

Pembekal Tenaga - Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan

Membaiki Pigmentasi - Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.

Membaiki Memori - Meningkatkan kualiti memori, viatliti, dorongan seksual dan ransangan.


Produk ini bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

Labels: