Vitamin Awet Muda


Vivix merupakan penemuan revolusi dalam nutrisi polifenol. Vivix merupakan satu paten tertunda yang hebat dengan campuran botani eksklusif yang terdiri daripada poligonum cuspidatum, anggur muscadine, Elderberi Eropah dan lobak ungu. Kajian menunjukkan yang bahan botani dalam campuran vivix dapat merangsang penuaan selular yang sihat.

Apa itu Polifenol? Polifenol merupakan sebatian antioksidaan semulajadi yang biasa ditemui di dalam tumbuhan yang boleh di makan. Sejak sedekad yang lalu, ramai yang mula mengkaji khasiat kesihatan bagi tumbuhan yang mengandungi polifenol yang bertindak sebagai antioksidaan, Banyak kajian saintifik dan penyelidikan klinikal menyarankan yang pengambilan diet yang tinggi dalam kandungan polifenol dalam jangka masa panjang dapat melindungi masalah kesihatan yang berkaitan dengan penuaan.

Ramai yang mendapat manfaat hasil daripada mengambil Vivix secara konsisten berikut beberapa testimoni yang berpuas hati dengan Vivix.

Abby Misaha Sebelum ambik vivix, mentua saya selalu mengadu sakit macam2, sebab baru lepas operation, antibodi badan dia betul2 lemah. Pastu, dia mengalami masalah kat perut, buat endorsecopy, semakin teruk pula. Doctor cakap cuma masalah gastrik biasa, sedangkan mentua saya tak pernah gastrik. Doctor bagi ubat gastrik pun masih tak sembuh. Bila perut mentua semakin kembung dan keras, saya jadi risau, terus bagi dia vivix. Alhamdulillah, lepas sebulan amalkan vivix, mentua semakin sihat sampai hari ni.



Labels: