Testimoni Vitamin Menyusu

Assalammualaikum Dan Selamat Pagi, selamat berpuasa utk mereka yg berpuasa sunat hari ini.


Jom kita baca testimoni mereka yg istiqamah dengan set menyusu Shaklee.

Semasa melahirkan anak pertama, saya cuma dapat exclusive breastfeed sehingga usianya 8bulan sahaja. Sangat sedih bila susu merudum gara2 letih,lesu,tidak bertenaga selepas kembali kerja. Jadual mengepam pula tidak konsisten dan mengakibatkan stress yang melampau. Kini setelah melahirkan anak kedua,saya jadikan pengalaman lalu mengajar untuk lebih bersedia fizikal dan mental. Ini kerana nawaitu saya ingin exclusive breastfeed sehingga usianya 2tahun InsyaAllah. Sy sediakan diri saya utk kekal sihat dan bertenaga dan mula mengambil produk Shaklee ( ESP dan ALFALFA) sebagai permulaan setelah melahirkan. Saya dpt rasakan perubahan apabila consume produk ni. Saya lebih bertenaga dan cergas sepanjang tempoh berpantang hingga kini..Dan Alhamdulillah sejak minggu pertama pantang,sy mula consistent untuk buat stok susu anak. Doa banyak2 agar sentiasa murah rezeki anak2..Amalkan cara hidup sihat dan pemakanan yg sihat..Consistent consume supplement dan mengepam. InsyaAllah..saya cuba beri terbaik untuk anak sy sehingga usianya 2tahun.InsyaAllah. Bila badan sihat,hati tenang, kita confident. Jom Shaklee 


Credit to Nana Raihana

Labels: ,