Create Your Own Success - Shaklee

Saya mengalu-alukan mereka yang ingin menambah pendapatan dengan grup saya melalui perniagaan Shaklee. Saya tidak menjanjikan bulan bintang, anda berusaha dengan keras anda akan dapat hasilnya, tidak mustahil anda menggapai 2,3,4,5 atau 6 angka sebulan sekalipun. Bersesuaian dengan tajuk "Create Your Own Success". Saya sendiri makan Shaklee sudah merasai kebaikan Shaklee dan bagaimana Shaklee mengubah kehidupan saya dan keluarga kepada lebih baik dari segi kesihatan dan kewangan kami.

Saya pasti ramai diantara kita ingin luangkan lebih masa bersama keluarga, bercuti mengelilingi dunia, membantu orang lain, menikmati kehidupan yang lebih sihat, pendapatan yang lebih, melangsaikan hutang dan bebas membuat pilihan sendiri. Dengan menyertai grup saya anda mampu miliki perniagaan anda sendiri, keupayaan untuk mencapai pendapatan tanpa had, luaskan pengetahuan dan pengalaman, anda akan rasa gembira dengan membantu orang lain serta gaya hidup yang menarik.

Mengapa Shaklee begitu istimewa dihati saya? Kerana ia merupakan syarikat pemasaran rangkaian paling lama beroperasi  lebih 50 tahun, ia juga merupakan perintis produk pemakanan tambahan, lebih USD250 (RM950 juta) dilaburkan untuk penyelidikan dan pembangunan serta kajian klinikal, lebih 83,000 ujian kualiti produk tahunan, lebih 100 kajian klinikal secara penilaian setara diterbitkan juga memegang 45 paten produk.

Diantara individu yang menggunakan produk Shaklee ialah

Mt Everest - Rakyat Amerika pertama mendaki tanpa oksigen
Voyager - penerbangan keliling dunia tanpa henti yang pertama
Tiga ekspedisi kutub oleh oleh Will Steger yang telah memecah rekod
Gary Hall, Jr - Pemenang pingat emas olimpik bagi acara gaya bebas 50 meter untuk kali ketiga berturut-turut.
Mohd Ibrahim Haji Azman - tersenarai dalam Malaysia Book of Records untuk berbasikal secara solo tanpa henti paling lama

Dan yang paling istimewa adalah suami saya sendiri yang merasai  pengalaman Kembara Bumi Suci perjalanan darat dari Malaysia ke Mekah selama 54 hari melalui 12 buah negara dengan menaiki motosikal berkuasa tinggi dan pacuan 4 roda, purata perjalanan sehari sejauh 500km offroad dengan melalui pelbagai bentuk muka bumi, perubahan cuaca yang mendadak -5*C, altitud yang tidak menentu di dataran steppe Tibet, padang pasir yang sejuk Taklamakan Gobi China, gurun panas Makhachkala Russia dan Jordan. Dengan pemakanan shaklee yang konsisten beliau berjaya mengharungi semua cabaran, Alhamdullilah.

Dengan permulaan modal serendah RM75 seumur hidup anda boleh memulakan perniagaan anda sendiri dengan tiada pelaburan besar, tiada risiko pelanggan, tiada pengalaman diperlukan, tiada inventori dan paling istimewa anda akan dibimbing secara eksklusif sehingga berjaya. Sesiapun boleh menjalankan perniagaan Shaklee samada anda seorang surirumah, pelajar, mereka yang bekerja sepenuh masa atau anda sudah bersara dari kerjaya anda. Anda berpeluang menikmati 3C iaitu Cash, Car dan Convention.

Berminat menyertai perniagaan Shaklee bersama-sama dengan saya? Sila email  arnisyazila@gmail.com.

Labels: