Testimoni Vitamin Untuk Pesakit Gastrik


Ramai juga yang mengalami gastrik semasa bulan puasa ni, apakata  anda baca testimoni yang berjaya mengurangkan sakit gastrik beliau.

Nak Share Pengalaman saya sendiri mengenai GASTRIK yg dah wujud dlm badan saya sejak berusia 10 tahun..

Ingat lagi masa tu muntah teruk.Berlarutan selama 4 hari diikuti dgn demam.Hanya Allah sahaja yg tau sakit pedih lemah nya mcmana.

Sel...ama 20thn Gastrik on off on off...dan paling saya pasti, Ulu hati saya sentiasa pedih. oleh sbb dah selalu sgt sakit n pedih ulu hati jadi saya dah tak kisah dah pasal tu.mkn ubat kejab elok kejab pedih balik..

Itu dulu,
Tanggal 20hb July 2012.sehari sebelum puasa aritu.saya admit di KPJ Kajang utk buat ujian scop (masuk kamera dlm perut)..bunyi mcm gerun kan. tapi ok je.
Doktor sah kan perut saya ada tompok2 merah yang bnyk.Mcm melecet. Sekiranya di biarkan boleh jadi Ulser.

Tapi sekarang tidak lagi.saya amalkan minum esp+mealshake+PD setiap sahur dan sblm tido..alhamdulillah..pedih perut semakin beransur hilang..dan saya rasa puasa kali ini lebih bermakna.Saya rasa lebih bertenaga juga..Syukur kepada Allah yang telah menemukan saya dgn SHaklee.

Saya menjalani ibadah Puasa kali ini tanpa rasa sakit pun seperti puasa2 sblm ni. Alhamdulillah.

Saya akui Saya hanya Berikhtiar.. Selebih nya Saya serahkan pada Allah dan bertawakal kepada Nya..insyaAllah..See More

Credit to SufiahNoor Nordin

Labels: , ,