Vitamin Ibu Menyusu Di Bulan Puasa

Belum terlewat bagi sesiapa yg nak order set menyusu semasa bulan puasa. InshaaAllah set ini boleh membantu ibu yang menyusu. Ikuti kisah testimoni daripada seorang suami yang melihat keberkesanan set ini kepada isteri beliau.

KISAH IBU MENYUSU YANG BERPUASA

Tahun lepas, first time isteri saya puasa sambil menyusukan anak sulung kami.

Sangat mencabar!

Jam 4 petang dah tak larat nak buat apa2. Ada beberapa kali tu, saya balik kerja, isteri dah terbaring atas lantai depan pintu.

Memang kesian sangat...

9 hari tak dapat nak puasa sebab memang tak larat!

Itu kisah tahun lepas...

Tahun nih isteri kena ganti puasa. 9 hari tu!

Masa mengandung aritu lupa nak ganti puasa. Terpaksa lah ganti puasa walaupun tengah menyusukan anak kedua. Sambil2 tu kena layan anak sulung kami yang suka main kat luar.

Alhamdulillah tahun nih isteri saya mengamalkan Shaklee untuk berpuasa. Sahur simple jer. Performance Drink + Energizing Soy Protein + Kurma.

Hari pertama puasa ganti, saya terkejut tengok isteri saya!

Jam 7 petang masih mampu dukung anak jalan2 depan rumah padahal waktu siang teman anak sulung main di luar. Kadang2 main tengah panas terik.

Terima kasih Shaklee!

Alhamdulillah isteri saya boleh berpuasa sambil terus bertenaga dari sahur sampai ke berbuka!
- Firdaus Azizi, Terengganu

Labels: ,