Shaklee Bisnes Yang Mudah


Assalammualaikum Dan Selamat Pagi sahabat-sahabat yang dihormati.

Saya nak share kenapa saya suka dengan bisnes Shaklee, sebelum ini saya pernah buat pelbagai bisnes lain, even saya pernah buka salun kecantikkan di Putrajaya. Antara sebab-sebab saya seronok dengan bisnes Shaklee ialah

1) Modal yang diperlukan sangat rendah hanya RM75 sahaja
2) Tak perlu simpan stok sehingga beribu-ribu RM
3) Hampir semua urusan dilakukan secara online even coaching pun secara online tak perlu keluar
    rumah hingga lewat malam
4) Grup jutawan kami yang "mantap", nak tau kena la jadi ahli
5) Dan macam-macam lagi yang eksklusif hanya di grup kami

Untuk adik-adik yang masih single, masa ni la uolls nak start bisnes, bisnes Shaklee ni sangat mudah jika anda rajin  berusaha, anda akan dibimbing sehingga berjaya, usah ragu-ragu. Malu nak bisnes? Tak minat bisnes? Tapi kalau ada extra income mesti uolls nak kan :)

Untuk yang dah berkahwin, kalau ada extra income lagi best :) Boleh buat simpanan untuk pendidikan anak-anak, boleh pergi bercuti, pendek kata boleh macam-macam lah.

Disamping kita menjaga kesihatan keluarga kita, kita juga membantu mereka yang lain menjaga kesihatan dan juga menambah pendapatan.

Berminat nak jadi ahli Shaklee? Email saya laju-laju















Labels: