Vitamin Hari Raya


Sepanjang perjalanan pergi balik ke Johor melalui N9, pokok durian sedang mengeluarkan hasil, sedap kan buah durian, buat serawa durian mkn dgn roti dan pulut. Ditambah lagi dengan lemang, pelbagai rendang ayam, daging. Minum air sirap, kordial, air bergas dan berais, bertandang ke rumah saudara mara keluar masuk dr dlm keta yg beraircond ke kawasan panas. Air masak pula kurang minum, menjelang petang kepala start berdenyut-denyut, tekak mula rasa lain macam peritnya, hidung dah start berair. Sendi-sendi mula terasa sakit berdenyut-denyut. Bila dah demam habis plan nak beraya melawat saudara mara dan rakan taulan.

Belum terlewat lagi untuk menjaga kesihatan sebelum melarat tak dapat bekerja dan ke sekolah. Ada baiknya anda minum Performance Drink dan Nutriferon untuk mengurangkan kesakitan dan ketidakselesaan sepanjang musim perayaan ini. Untuk yang memandu jauh dan terpaksa pula mengadap jem, anda disarankan mengambil Joint Health Tablet Shaklee, bulan ni promosi beli 6 free 1 botol.

Khasiat Performance Drink



Mengandungi proprietari elektrolit OPTI-LTYE dengan campuran unik karbohidrat yang membekalkan tenaga segera dan berkekalan untuk menyokong penghidratan optimal.

Khasiat Nutriferon




Melindungi dari influenza - Ia melindungi kepada kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob termasuk selsema , flu, alergi, inflamai dan influenza.

Meringankan Stress dan Kelesuan - Meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.

Khasiat Joint Health Tablet.




Menyokong keselesaan sendi
Membantu mengekalkan tulang rawan
Memelihara tisu penyambung yang sihat

Kesemua vitamin ini berbaloi dengan wang yang anda laburkan

Labels: , ,