KEBAIKAN DAN KEISTIMEWAAN OMEGA GUARD SHAKLEE



Alhamdullilah kita masih diberi peluang untuk bernafas hari ni. Saya pasti ramai yang menunggu promo terhebat Shaklee pada setiap bulan.  Saya salah seorang yang sangat seronok sebab bulan Disember ni promo Shaklee adalah Omega Guard beli 6 free 1. Best kan ?


Kelebihan Omega Guard Shaklee ni ialah merupakan minyak ikan terbaik dunia. Kenapa saya cakap ia terbaik? Kerana ia telah diekstrak dari ikan laut air sejuk (sardin, mackerel, herring, anchovies) di perairan negara Jepun. Ia bukan dari hati minyak ikan. Omega Guard adalah 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan, berbanding dengan produk Omega di pasaran. Omega Guard merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi. Satu sajian Omega Guard dapat membekalkan 905mg asid lemak omega 3 EPA dan HDA. Hah tu dia panjang lebar saya terangkan kenapa Omega Guard Shaklee ni istimewa. Jom kita tengok carta hits ni perbandingan antara Omega Guard Shaklee dan jenama lain.





Masih ragu-ragu lagi dengan Omega Guard Shaklee? Saya tambah lagi info yang berguna untuk anda menambah keyakinan terhadap produk Shaklee, Omega Guard Shaklee dihasilkan melalui satu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega 3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan  bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakkan jenis ikan. 


Antara kebaikan yang kita boleh dapat dengan pengambilan Omega Guard Shaklee ialah

Melindungi Jantung Anda

Omega Guard membekalkan asid lemak omega 3 yang berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal, mengurangkan risiko serangan sakit jantung.


Memelihara fungsi-fungsi sendi

Seperti kita sedia maklum apabila umur menghampiri 40an, apatah lagi peringkat umur ibubapa kita, sakit-sakit sendi akan mula terasa. Peranan Omega Guard ialah paras asid lemak omega 3 larut dalam tisu rawan. Oleh sebab itu ia boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan. Ia mencegah arthritis. memelihara fungsi-fungsi sendi dan gout dengan efektif.


Membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin dan membantu perkembangan memori.

DHA adalah nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina. Ia penting terutamanya pada 3 bulan terakhir perkembangan otak janin semasa di dalam kandungan. Susu ibu mengandungi kandungan DHA yang tinggi, DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran, mencegah penyakit Alzheimer, memelihara penglihatan dan pendengaran serta mencegah migrain. Satu hidangan Omega Guard dapat membekalkan 905mg asid-asid lemak omega 3 EPA dan HDA


Dan yang paling best Omega Guard Shaklee membantu membakar lemak.

Boleh baca di sini bagaimana Omega Guard boleh membantu anda membakar lemak dan seterusnya menurunkan berat badan.


Siapa yang memerlukan Omega Guard Shaklee


Ibu hamil, ibu yang menyusu, kanak-kanak, pelajar juga mereka yang sering mengalami masalah kesihatan seperti batuk berkahak, selsema berterusan, asma, sakit-sakit sendi dan bacaan kolesterol yang tinggi.



* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau menyembuhkan sebarang penyakit.


Hubungi saya untuk mendapatkan vitamin yang sesuai dengan budget anda, semua orang mampu memiliki produk Shaklee dan anda akan diberikan konsultasi percuma. Anda adalah istimewa :) 















Labels: