Set Kesuburan Shaklee Membantu Cepat Hamil






SET KESUBURAN SHAKLEE






PERHATIAN : Bagi mereka yang sedang berusaha untuk hamil, saya sarankan anda mengambil Set Kesuburan Shaklee.

Berikut adalah testimoni yang berjaya hamil selepas mengambil Set Kesuburan Shaklee dengan izin Allah jua.

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Actually lama dah nak share testi sendiri since hampir 2 bulan consume.

Pada awalnya beli GLA dan B Complex untuk nak hamil.sekaligus nak kurangkan rasa sakit masa period datang.selepas seminggu makan saya ke klinik untuk membuat pemeriksaan lain.tetapi doktor dapati, saya mempunyai rahim yang terbalik. Masa tu doktor kata orang yang ada rahim terbalik susah untuk hamil.tapi dengan izin Allah kita tak tahu.

So selepas sebulan en suami plak try makan vitamin e, zinc dan ESP. Orang lelaki susah sikit nak makan vitamin tapi setelah dipujuk dan bagitau akan dapat kesan kesihatan yang memang superb dia pun makan.

Alhamdulillah selepas hampir sebulan setengah makan GLA. Saya rasa badan saya tak selesa tiba-tiba sakit punggung ingatkan sebab jatuh, tapi pagi tu selepas saya membuat test upt syukur ade tanda blurr positif.dan setiap hari saya buat upt test sbb kes teruja nak tengok line yg betul-betul positif...

So inilah masa yang dinanti, hamil setelah berusaha untuk hamil. Suami masih lagi makan vitamin tu sebab kesan pada kulit dan tenaga yang sangat luar biasa. Saya pula terus makan set kehamilan..wow sangat-sangat best

Credit to Nurul Fiza Abdul Ghapar



Set Kesuburan Shaklee ini sebaiknya suami isteri perlu sama-sama ambil, sama-sama berdoa agar dikurniakan cahayamata. Saya doakan anda semua dimurahkan rezeki dan dipermudahkan urusan untuk mendapat zuriat.


Anda nakkan harga yang istimewa dari saya, hubungi saya dengan kadar segera

Email: arnisyazila@gmail.com
Hp: 012-2183024










Labels: ,