Kebaikan Mealshakes Shaklee



Bulan ni Shaklee menawarkan beli 6 Mealshakes dapat 1 percuma. Menarik kan, susah nak dapat peluang yang sesekali je datang. Kalau uolls nak kulit cantik Mealshakes boleh membantu, kalau anak-anak selalu sembelit dan tiada selera nak makan Mealshakes juga boleh membantu dengan rasanya yang lazat anak-anak pasti suka.




Istimewanya Mealshakes ia menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian. Ia diperbuat dari bahan semulajadi buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya dan lain-lain.


6 Fakta yang anda perlu tahu tentang Mealshakes ialah


1. Nutrisi Lengkap 

Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Ia turut mengandungi lesithin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak

2. Membekal Nurtrisi Kepada Sel Tubuh

Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain.

3. Membantu Tumbesaran 

Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar.

4. Anti oksida 

Mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agen anti oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.

5. Mengembalikan Seri Wajah 

Mengandungi Vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kompleksi wajah/kulit yang lebih cantik

6. Detokfikasi 

Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.

Mealshakes minuman yang lazat untuk diambil bersama fraktos semulajadi, penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan.


Semua golongan boleh minum Mealshakes samada kanak-kanak, pelajar, ibu mengandung dan ibu menyusukan, orang sakit, orang yang sibuk bekerja, para atlet mahupun vergetarian.

Gabungan Mealshakes, ESP dan Performance Drink terbaik semasa bulan puasa


Antara Kebaikan Mealshakes ialah

Rasa vanilla yang menjadi kegemaran kanak-kanak, anda boleh pelbagaikan semasa membuat Mealshakes untuk anak-anak, samada dicampurkan sekali dengan susu mereka, boleh buat aiskrim Mealshakes atau boleh ditambah di dalam masakan kegemaran anak-anak, jadi mommy ni memang kena kreatif :)

Ia sesuai untuk kanak-kanak yang umur 1 tahun ke atas.

Boleh dibancuh dengan segera semasa bersarapan atau bersahur

Mealshakes memberikan tenaga dan menguatkan imun sistem anak-anak, juga memberikan kecergasan dan meningkatkan kesihatan.

Mengurangkan ekzema kepada kanak-kanak dan orang dewasa.

Meningkatkan selera makan anak-anak.

Samada orang dewasa, remaja atau kanak-kanak yang tidak pandai telan dalam bentuk tablet, Mealshakes pilihan terbaik untuk mereka.

Menangani masalah sembelit dikalangan kanak-kanak.


Jom kita baca testimoni yang berpuas hati dengan Mealshakes



salam nk share sikit..alhamdulillah dgn mkn mealshake ank saya berselera makan.di sekolah cikgu seronok tgk anak saya mkn.cikgu siap ckp g seronok saya tgk dia makan.habis mkn.berselera..kt rumh plak 1hari xdpt mkn nsi xbleh ank akn brsuara nk nasi.. 

Credit to Marliza Maliadi


Salam semua...

perkongsian saya mengatsi penyakit kurap.mudah-mudahan ianya bermanfaat kepada semua
BAGAIMANA SAYA MENGATASI MASALAH INI?
Pengambilan mealshake+omega + basic H + herbal cream. Lebih Cepat. Parut pun cepat hilang berbanding yang lalu. Pengambilan mealshake sebenarnya sebagai sumber protien untuk amirah. seperti yang kita tahu, protien yang baik membantu menghasilkan kulit yang cantik. Dan saya percaya, ia membantu mendapatkan kulit amirah yang cantik. Omega? Ia sebenarnya meredakan keradangan kulit. Merah-merah bahagian tepi tu cepat sangat hilang. herbal blend tu seperti biasa, untuk disapukan agar kulit amirah tak kering. Cik hubby kata basic H nie clorox. tapi dia bukan sebarangan klorox yek, ia adalah untuk sabun dia bagi menggantikan sabun yang dia guna.

Credit to Shaidah Mazlan




Assalamualaikum... sy nak share pada semua testimoni anak sedara sy anis yang ambil meal shake dan omega guard
Sharian di nursery mnyebabkan anis mudah di jangkiti demam selsema dan batuk....bila dah demam mesti akn di ikuti selsema dan batuk yang berpanjangan kadang2 sampai berminggu.
Sy sarankan meal shake dan omega guard....alhamdulillah kesan nya amat positif...aniS jarang demam dan jika demam pun tak lama

Credit to Ummu Umar Attijari

Produk ini bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya

Email : arnisyazila@gmail.com
HP : 012-2183024
FB: www.facebook/com/BlossomMommy sila klik like untuk info terkini

Labels: