Mengapa Saya Memilih Shaklee Sebagai Vitamin Keluarga dan Bisnes


Mengapa saya memilih Shaklee Sebagai Vitamin Keluarga dan Bisnes ? Selepas baca, jangan lupa kongsikan kepada rakan-rakan yang lain ya hehe..

Misi Shaklee ialah memberikan kehidupan yang lebih sihat untuk semua orang dan kehidupan yang lebih baik untuk sesiapa sahaja. Kelebihan Shaklee ialah dengan membuat produk semulajadi yang begitu luar biasa dan kita hanya perlu memberitahu rakan-rakan kita. Setiap produk yang masuk ke dalam setiap botol Shaklee direka untuk meningkatkan kesihatan, berfungsi tanpa kompromi dan mesra alam.

Bukan itu sahaja Mengapa Saya Memilih Shaklee Sebagai Vitamin Keluarga dan Bisnes.

Shaklee ialah syarikat pemakanan semulajadi nombor 1 di Amerika Syarikat

Menjadi syarikat pertama di dunia yang diperakui Clinate Neutral (pengimbangan pelepasan karbon secara total untuk memberi kesan impak yang sifar  pada alam sekitar)

Menjana 54 Pingat Emas di sukan Olimpik dengan produk Shaklee

Melabur lebih daripada USD250 juta dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan

Ujian untuk ketulenan dan keselamatan produk dengan lebih 80,000 ujian kualiti setiap tahun

Bergabung tenaga dengan pengembara Jacques Cousteus, Nobel Laureate Dr Wangari Maathai Nobel Keamanan 2004 dan penyokong bumi lain.

Memenangi anugerah untuk amalan perniagaan yang mampan dan rekabentuk dalaman yang mesra alam untuk ibu pejabat sedunia kami

Mengitar semula 1,000,000 paun kadbod daripada syarikat-syarikat lain

Shaklee juga mempelopori model perniagaan yang memberi pilihan kepada orang ramai untuk bekerja dari rumah, menghabiskan lebih banyak masa melakukan perkara-perkara yang penting kepada mereka dan memperolehi pendapatan yang sihat dengan membantu orang lain. Bayangkan sebuah perniagaan dimana anda boleh mendapat ganjaran kewangan, perjalanan mewah ke lokasi-lokasi eksotik dan pengiktirafan untuk membantu orang.

Bukan itu sahaja yang menjadikan Shaklee berbeza. Bahagian lain adalah kecemerlangan tanpa kompromi produk Shaklee.


Shaklee adalah Semulajadi Selamat dan Terbukti Berkesan


Produk Shaklee Yang Berkesan



Misi kami di Shaklee ialah memberikan kehidupan yang lebih sihat untuk semua orang dan kehidupan yang lebih baik untuk sesiapa sahaja. Kami melakukannya dengan membuat produk semulajadi yang begitu luar biasa, tolong beritahu rakan-rakan anda....jangan lupa yang itu.

Apabila anda memilih Shaklee, anda akan tahu tiga perkara yang benar

Sentiasa Selamat

Sentiasa Berfungsi

Sentiasa Mesra Alam


Sentiasa Selamat

Shaklee menjamin keselamatan tanpa syarat, dimulakan dengan alam semulajadi, Saintis Shaklee  mencari diseluruh dunia untuk mendapatkan sumber bahan-bahan semulajadi yang terbaik. Kemudian Shaklee menjalankan lebih 350 ujian ke atas setiap ramuan botani yang baru untuk logam berat, racun serangga  atau beratus-ratus bahan cemar berbahaya yang lain. Dan Shaklee terus menjalankan lebih 80,000 ujian kualiti setiap tahun untuk menjamin ketulenan dan keselamatan bagi setiap produk.


Sentiasa Berfungsi


Banyak syarikat mendakwa keberkesanan produk mereka. Tetapi di Shaklee, kami mempunyai bukti. Anda dapat  melihatnya di dalam lebih 100 kerja saintifik, 90 daripada mereka yang diterbitkan dalam jurnal ulasan, yang membuktikan keberkesanan produk Shaklee. Anda melihat Shaklee melabur lebih daripada USD250 juta dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan. Tahun 2007 Kajian Landmark yang dijalankan dengan kerjasama  penyelidik dari Sekolah Kesihatan Awam UC Berkeley yang menunjukkan  bahawa orang-orang yang mengambil suplemen makanan Shaklee mempunyai kesihatan dengan  ketara lebih baik daripada mereka yang mengambil multivitamin tunggal atau tidak mengambil suplemen langsung.

Dan bukti yang paling ketara ialah semua ini adalah dalam berjuta-juta orang sebenar yang telah hidup lebih sihat, kehidupan yang lebih produktif kerana Shaklee. Sebelum sebarang produk Shaklee sampai ke tangan anda, Shaklee telah melakukan kerja keras untuk memastikan ia akan melakukan apa yang patut ia lakukan.


Sentiasa Mesra Alam

Dr Forest Shaklee menubuhkan syarikat Shaklee berdasarkan pada prinsip Hidup Berharmoni Dengan  Alam Semulajadi, Itu adalah lebih setengah abad yang lalu  dan kami terus memimpin melalui teladan.

Shaklee adalah syarikat pertama di dunia yang menjadi Climate Neutral yang telah disahkan untuk benar-benar mengimbangi pelepasan karbon yang menyebabkan impak sifar terhadap alam sekitar. Ibu pejabat korporat dunia Shaklee adalah pemenang anugerah  bagi reka bentuk  alam sekitar.

Melalui penjualan Shaklee Get Clean Basic H2 pada tahun lepas sahaja, Shaklee telah mampu menyingkirkan 2.4 bilion botol konvensional, pencuci tingkap 26 auns yang tersedia untuk digunakan - jika diletakkan hujung ke hujung, botol-botol ini akan meliputi seluruh bumi lebih daripada 18 kali!! Wow..


Shaklee juga menyertai pasukan dengan orang lain yang mengambil berat untuk mewujudkan pergerakan perubahan seperti Jacques Cousteau dan Nobel Keamanan 2004 Nobel Laureate Dr  Wangari Maathai pengasas pergerakan Green Belt dan orang pertama memenangi Hadiah  Nobel Keamanan untuk alam sekitar.

Dan kini hampir semua orang melihat bahawa terdapat keperluan untuk merawat alam sekitar dengan lebih  baik, kepimpinan Shaklee lebih 50 tahun untuk alam sekitar yang diiktiraf dengan meraih banyak anugerah berprestij.

Antara anugerah  yang telah dicapai oleh Shaklee

- 88 juta - Bilangan paun pelepasan gas rumah hijau  dihapuskan dengan Get Clean Starter Kit

- 10.2 juta - Bilangan paun sisa  pembungkusan dikeluarkan daripada tapak pelupusan dengan Get Clean Starter Kit

- 1 juta - Bilangan pokok yang ditanam melalui kempen "A Million Trees, A Million Dreams dengan Nobel Keamanan 2004 Nobel Laureate Dr Wangian Maathai

- Top 20 - Ditetapkan oleh Agensi Perlindungan Alam Sekitar  (EPA) sebagai salah satu Top 20 Syarikat Mesra Alam di Amerika Syarikat


        * Anugerah-anugerah 2009 Perniagaan untuk Kelestarian dari Acterra

        * Anugerah Udara Bersih Pengurangan Pelepasan Gas Rumah Hijau California

        * Anugerah Stevie untuk Best Korporat  Program Bertanggungjawab  kepada Alam Sekitar


Selain dari syarikat yang bertahan selama lebih 50 tahun, produk yang selamat, berfungsi dan mesra alam, ikatan ukhuwah yang terjalin dalam grup kami juga membuatkan saya jatuh cinta dengan Shaklee.


Grup Shaklee kami yang sentiasa menganjurkan majlis ilmu samada secara online atau offline, sentiasa memberikan motivasi dan semangat dalam Bisnes Shaklee. Kami bersedia menghulurkan tangan bagi mereka yang memerlukan. Ini adalah bukti bergambar bagaimana kami menyokong antara satu sama lain.







Bisnes Shaklee adalah pilihan bisnes untuk mereka yang mementingkan kesihatan, keluarga dan ingin membantu orang lain dengan modal yang kecil, bonusnya anda  mendapat pendapatan yang lumayan, peluang melancong ke luar negara dan pelbagai insentif dari Shaklee. Saya pasti Mengapa Saya Memilih Shaklee Sebagai Vitamin Keluarga dan Bisnes adalah sangat tepat.

Berminat bersama-sama dengan kami untuk berjaya dalam perniagaan Shaklee? Hubungi saya dengan segera 

Email : arnisyazila@gmail.com

Whatsapp : 010-2995619

Labels: