Grand Opening Of Home Office Shaklee Malaysia



Hari ini 18 October 2014 merupakan hari bersejarah bagi Shaklee Malaysia  kerana ianya adalah hari perasmian Home Office Shaklee Malaysia yang terletak di Bangunan Pinnacle, Sunway atau hari dipanggil Ribbon Cutting Ceremony.




Home office Shaklee Malaysia ini lebih luas dan selesa, mesra kanak-kanak, mesra untuk ibu yang menyusukan bayi, ruang menunggu dan bertemu pelanggan juga sangat selesa. Keselesaan ini anda boleh lihat pada gambar-gambar yang akan saya kongsikan.









Nampak tak bagaimana pihak Shaklee menyediakan kemudahan dan memberi sokongan untuk para SID mengembangkan bisnes masing-masing agar semuanya berkembang dengan lebih maju. Gambar berikut yang akan saya kongsikan ialah suasana semasa Ribbon Cutting yang dihadiri oleh sebahagian dari SID Shaklee.









Dan saya juga tidak melepaskan peluang untuk bergambar kenang-kenangan semasa hari bersejarah ini.



Seperti biasa pihak Shaklee akan bagi Door Gift dan kebiasaannya memang sesuatu yang dinanti-nantikan oleh SID Shaklee. Cuma kali ini saya agak kurang bernasib baik kerana tidak berpeluang memenangi sebarang cabutan bertuah berupa 2 kotak Collagen Powder Shaklee. 




Inilah Door Gift dari pihak Shaklee kepada kami yang hadir hari ini.





Apabila kita menghadiri majlis-majlis yang dianjurkan oleh pihak Shaklee samada Master Celebration, New Distributor Training, Nutrition workshop, National Conference ia akan membangkitkan semangat kita dalam membangunkan bisnes Shaklee kita. Aura-aura positif akan sentiasa kita "charge", aura ini akan memberi kita tenaga dan semangat luar biasa untuk kita membantu lebih ramai orang samada dari segi kesihatan atau kewangan. 


Semoga perkongsian saya ini, memberi anda idea untuk memulakan bisnes Shaklee bersama-sama grup kami, dengan modal yang rendah hanya RM75 seumur hidup atau anda sendiri makan vitamin Shaklee dan berkongsi kebaikan Shaklee, mana tahu bonus menanti anda bulan berikutnya.


Berminat nak menjadi ahli Shaklee dan membeli Vitamin Shaklee, sila hubungi saya


Email : arnisyazila@gmail.com
Whatsapp: 010-2995619





Labels: