Herbal Blend® Multi-Purpose Cream Melegakan Ruam Lampin





Herbal Blend Multipurpose Cream atau lebih dikenali dengan krim ajaib ni sering mendapat permintaan yang tinggi dari kalangan pelanggan setia kami.


# Krim yang melegakan dan diuji secara klinikal ini berkesan untuk melembutkan kulit anda, termasuk kulit yang kasar dan keras pada lutut, siku dan kaki.


# Dengan kesejukan mentol dan tidak melekit


# Dirumus daripada ekstrak tulen semulajadi yang sungguh menyegarkan termasuk sage, horse chesnut, yarrow dan rosemary.


Herbal Blend diperbuat dari bahan-bahan semulajadi berikut


Rosemary





Sage



Horse Chesnut





Yarrow




Untuk makluman tumbuh-tumbuhan yang digunakan telah digunakan sejak berzaman bagi menjaga kecantikan kulit. Antara lain kegunaannya ialah misalnya horse chesnut digunakan untuk menghilangkan dark circle bawah mata manakala Rosemary dijadikan sebagai minyak dan ditambah dalam masakan.


Sejak mengenali Shaklee dan semasa anak saya masih bayi, Herbal Blend digunakan untuk melegakan ruam lampin dan gigitan nyamuk. Manakala bagi mereka yang sering mengalami tumit pecah sebelum tidur sapukan Herbal Blend setiap malam untuk menghilangkan kulit kasar.


Keistimewaan Herbal Blend ialah ia diperbuat dari tumbuhan, diuji secara klinikal dan yang paling penting tiada bahan kimia. Kebanyakkan krim dan losyen dipasaran mengandungi bahan-bahan yang merbahaya seperti Paraben dan sebagainya. Bertukarlah kepada Herbal Blend sebelum anda merisikokan anak anda dengan carcinogen (penyebab kanser) dari krim lampin dan losyen mereka.


Berminat nak order Herbal Blend, sila hubungi


Email : arnisyazila@gmail.com
whastapp : 010-2995619



Labels: