Atasi Perut Buncit Agar Isteri Anda Tidak Berpaling Lain






Apa tindakan anda bila rasa badan macam dah makin beratla, hari tu naik atas penimbang berat, berat ok, ni macam dah makin berat je rasa...issh tak best la macam ni. Nak biarkan sahaja atau Atasi Perut Buncit Agar Isteri Anda Tidak Berpaling Lain?

Seringkala persoalan ini bermain dalam minda kita terutama bagi mereka yang berumur 35 tahun ke atas, kenapa? Adakah masalah metabolisma yang semakin menurun, makan sikit tapi berat naik, badan yang makin rasa lesu, lemau dan macam-macam lagi, mulalah cas-cas negatif datang. Saya sendiri pun mengalaminya apatah lagi umur nak masuk 40an ni dan tengah berusaha untuk mendapatkan berat badan yang sesuai dengan umur dan ketinggian, mencegah itu lebih baik dari berubat ya tak?


Situasi yang selalu berlaku ialah, kita pernah mengalami masalah berat badan tetapi selepas  mengamalkan diet dan senaman yang disarankan oleh doktor, berat badan memang turun. Tetapi apabila kita berhenti bersenam dan hanya berdiet, berat badan semakin naik dan naik. Pernah tak terfikir adakah lemak aku ni tidak hilang sebab aku tidak bersenam dan bolehkah hilangkan lemak dengan bersenam?


Untuk makluman semua, cara hidup yang sihat ialah dengan menjaga pemakanan dan juga mengamalkan senaman secara konsisten. Bagi mereka yang pernah gemuk, badan ada memori otot. Badan kita akan cuba jadi seperti keadaan asal disebabkan ingatan itu. Ia sesuatu yang tidak dapat dielakkan. Sedihkan....


Jangan risau apabila anda berada dalam situasi ini, apabila anda sudah mencapai berat idaman, berusahalah untuk mempertahankan berat badan itu dengan senaman yang konsisten. Berdiet sahaja tidak cukup kerana apabila kita bersenam, kadar metabolisma akan bertambah dan menyebabkan lebih banyak kalori akan terbakar. Terdapat pelbagai senaman yang boleh kita lakukan, bagi mereka yang dah tak mampu berlari, berjogging atau bersukan, senaman berjalan dengan pantas mungkin boleh membantu, mulakan dengan 100 langkah sehari dan tingkatkah langkah itu setiap hari.


Atasi Perut Buncit Agar Isteri Tidak Berpaling Lain, Cara Makan Omega Guard Shaklee Untuk Kurus





Peranan Omega Shaklee untuk mereka yang ingin turunkan berat badan atau ingin mengekalkan berat badan ialah membantu kurangkan selera makan, kurangkan pengeluaran insulin untuk hadam gula dari makanan. Dengan itu badan terpaksa keluarkan simpanan lemak untuk tenaga (menghalang pembentukan lemak), jika selera makan kita sudah berkurangan, maka hormon serotonin juga akan kurang, hormon ini menyebabkan kita mudah lapar.


Cara Makan Omega Guard Shaklee Untuk Kurus Bagi Orang Dewasa


1. Omega Guard tidak boleh dimakan melebihi 3 biji sehari. Ingat ya maksimum dalam sehari 3 biji sahaja


2. Mesti diambil selepas makan untuk rasa kenyang lebih lama. Jangan makan semasa perut tengah kosong.


3. Anda boleh makan 1 biji selepas sarapan. 2 biji selepas makan tengahari atau malam.


4. Saintis Jepun telah membuat kajian dan hasilnya Omega 3 menghalang pembentukan lemak tidak sihat  dan membantu pembakaran lemak.


Bagi mereka yang nak turunkan berat badan atau mengekalkan berat badan atau ingin turunkan kolesterol, saya cadangkan pengambilan Omega Guard Shaklee bersama-sama dengan produk Shaklee yang lain.


Seperti yang kita ketahui Omega Guard adalah minyak ikan terbaik dunia. Bagi mereka yang ingin menurunkan berat badan selain dari pengambilan Omega Guard, lebihkan makan ikan dalam setiap hidangan seperti ikan tuna, salmon, kod dan sardin.


Ia adalah antara ikan laut yang kaya dengan khasiat asid lemak Omega 3 serta berkesan menurunkan berat badan. Satu kajian telah dijalankan selama empat bulan terhadap 69 lelaki dan wanita yang menderita masalah kegemukan dan darah tinggi.


Mereka mengalami penurunan berat badan yang banyak. Ini berbeza dengan mereka yang hanya makan ikan sekali seminggu atau kekal dalam diet yang lama. Kumpulan ini langsung tidak mengalami penurunan berat badan dan kualiti kesihatan kekal seperti asal.


Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


Sila hubungi saya untuk order vitamin Shaklee dan jangan lupa bulan ini Promosi Omega Guard Shaklee beli 6 percuma 1 atau beli 2 botol diskaun 5%. Hanya di bulan November 2014 sahaja.

Labels: