Menangislah Kerana Ia Melegakan



Menangislah Kerana Ia Melegakan



Menangislah kerana ia melegakan, menangis dengan geram sambil berus bilik air hasilnya lagi mengagumkan. Jangan segan-segan untuk menangis. Ini kerana menangis banyak kelebihannya. 


1. Meningkatkan Kadar Denyutan Jantung

Masa menangis denyutan jantung sebenarnya meningkat dan ia dianggap sebagai latihan yang berguna bagi rongga badan, urat-urat dada dan kedua-dua belah bahu. Selepas menangis kadar, kadar degupan jantung kembali perlahan sehingga menimbulkan perasaan yang sangat tenang.


2. Membebaskan Racun Dari Badan

Arthur Frank seorang ilmuan Amerika berkata, "Oleh sebab airmata berfungsi mengeluarkan unsur-unsur beracun dari dalam tubuh, maka menahan airmata bererti tumbuhnya racun secara perlahan-lahan. Perempuan lebih cenderung untuk hidup lama berbanding lelaki. Ini kerana perempuan gemar menangis.


3. Airmata mengandungi 25% Protein

Kajian yang dijalankan oleh para saintis membuktikan  bahawa airmata mengandungi 25% protein dan satu bahagian daripada zat terutamanya magnesium.


Haa bab yang ni penting, memandangkan ramai perempuan suka menangis, mudah menangis apakata uolls gantikan protein dan magnesium yang hilang dengan vitamin Shaklee yang mengandungi protein dan magnesium.


Vitamin Shaklee yang mengadungi protein ialah ESP Shaklee.


Boleh baca di sini kebaikan dan khasiat ESP Shaklee yang uolls sendiri tak sabar-sabar nak order ESP Shaklee dengan saya :)


Vitamin Shaklee yang mengandungi Magnesium ialah Ostematrix Shaklee.







Untuk bacaan yang lebih lanjut tentang khasiat dan kelebihan Ostematrix Shaklee boleh baca di sini.


Siapa yang perlukan Ostematrix Shaklee?

Ibu Mengandung
Ibu yang menyusukan anak
Wanita yang berusia ke 30 tahun ke atas (jisim tulang berkembang ke tahap maksimum pada umur 28 dan mengurang selepas itu)
Mereka yang tak suka minum susu atau mereka yang ada alahan dengan susu.
Wanita yang sering mengalami PMS


Ok kawan-kawan lepas ni pakat ramai-ramai beli Vitamin Shaklee ya nampak macam mahal tapi sebenarnya murah je, untuk sesuatu yang berkualiti tinggi, lagipun saya yakin uolls semua mesti rajin jaga kesihatan diri kan, betul tak?

Bagi yang berminat nak order Vitamin Shaklee boleh hubungi saya 

Email : arnisyazila@gmail.com
Whatsapp/Telegram : 010-2995619 











Labels: ,