Kulit Muka Tegang , Gebu, Jeragat Hilang DiUsia 40an


Kisahnya macam ni, saya pun berusia baru masuk 40an, biasalah sebagai wanita bila masuk usia 40an, macam-macam perkara yang kita fikirkan seperti perubahan bentuk badan, kesihatan secara menyeluruh, kulit muka kita yang dah mengalami pelbagai perubahan maklumlahkan 4 series. Metabolisma kita pun makin berkurangan maka lemak-lemak pun kembali berkumpul dengan galaknya ditempat-tempat tertentu, segalanya tak kena la dimata kita.


Bagi wanita yang mencapai umur 40an, paras hormon estrogen mula menurun dan paras tiroid meningkat. Ini yang akan membuat kita rasa cepat lapar. Wanita 40an juga akan kehilangan tisu otot dua kali ganda lebih cepat berbanding lelaki. Kehilangan tisu otot akan menyebabkan kenaikan berat badan kerana otot yang berfungsi membakar tenaga sebanyak 3 kali ganda itu makin berkurangan dan sel lemak makin bertambah.


Selepas anda membaca Testimoni dari Pn Maria Javed ini anda akan terpesona bagaimana Vitamin Shaklee khususnya ESP membantu beliau dalam mengekalkan kulit yang cantik, tegang dan jeragat hilang di akhir usia 40an. Macam tak percaya je beliau diusia akhir 40an.


Kulit Muka Tegang , Gebu, Jeragat Hilang DiUsia 40an


MANFAAT ESP

Antara kebaikan ESP atas tubuh Mai yang terasa ya amat dulu tak tau sekarang dah tau - kulit sangat-sangat cantik. Pada lewat 40an dengan stres kerja, family, study, pencemaran tidak mudah untuk mengekalkan kulit yang sihat. Jeragat ternyata banyak memudarat dan hilang. Badan slim cantik berbentuk. Caranya mudah Mai amalkan 2 scoop ESP untuk kelazatan optimum Mai campur 1/2 scoop Cinch Shake, 1/2 scoop Mealshakes dan 1 scoop Performance Drink.

Baru Mai tau bahawa ASID AMINO yang terkandung dalam ESP membina otot dan menegangkan kulit. Ianya sebagai frame atau rangka untuk kulit tegang. Macamtu rupanya. Sekarang Mai tidak skip ESP kemana pergi mesti bekalkan sebab ianya sumber tenaga selain membuatkan Mai kenyang. ESP tidak menggemukkan seperti sangkaan orang tetapi mesti tau cara pengambilannya. Mai minum diwaktu pagi sahaja. Masa lain Mai belasah makan apa sahaja tetapi perasan tak pengamalan vitamin suplemen yang lengkap buat kita tidak gemuk dan tidak terlampau kurus. Tidak makan yang bukan-bukan. Cun cun dan yang penting pemakanan berkhasiat membuatkan kita terutama Mai yang dah half century sihat walafiat. Alhamdullilah. Try la. InshaaAllah. Okay daa...


So macam mana selepas membaca Testimoni dari Puan Maria, rasa tak sabar-sabar kan nak order ESP Shaklee dengan saya. ESP Shaklee ni khasiat dia terlalu banyak sehinggakan apabila promosi beli 6 percuma 1, seperti bulan Mac ni,  mesti berduyun-duyun nak membelinya, memang laku keras ESP Shaklee.




Manfaat Utama ESP Shaklee


Awet Muda

Asid Amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ dan kulit. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.



Baik Untuk Hormon

Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolesterol, mencegah risiko osteoperosis dan sakit jantung.


Baik Untuk Prostat

Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.


Kulit Remaja

Meransang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.


Pembekal Tenaga

Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.


Membaiki Pigmentasi

Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.


Membaiki Memori

Meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan ransangan.


Siapa Yang Boleh Ambil ESP Shaklee?

Semua orang boleh terutamanya ibu yang mengandung dan menyusukan serta anak-anak yang susah nak bersarapan sebelum ke sekolah.


Jom order ESP Shaklee dengan saya

Email : arnisyazila@gmail.com
Whatsapp/Telegram/SMS : 010-2995619






Labels: ,