Promosi Shaklee Bulan Oktober Yang Wajib Anda Tahu Dan Beli



Bulan Oktober ni memang "special" , sebab apa tau kalau uolls yang memang peminat Vitamin E dan sukakan kulit yang cantik , lebih-lebih lagi bakal pengantin, bulan ni Shaklee menawarkan beli 2 botol Vitamin E anda dapat diskaun 50%, best kan.


Harga Shaklee Murah


Selain dari melicinkan kulit dan menghilangkan parut, ia juga berfungsi mengurangkan masalah jeragat, meningkatkan fungsi sperma, menghangatkan hubungan seksual (bagi mereka yang berkahwin) , kaya dengan anti oksidan  dan membantu mencegah kanser.


Bacaan selanjutnya tentang Vitamin E Shaklee boleh klik sini.


Selain itu bagi mereka yang mengalami masalah hormon yang tidak menentu dan kadar kolesterol yang tidak terkawal. Shaklee menawarkan beli 6 percuma 1 dan beli 2 diskaun 5%, vitamin yang sentiasa mendapat permintaan iaitu GLA Shaklee dan Omega Guard Shaklee.


Harga Shaklee Murah

Harga Shaklee Murah



Dan ini adalah masa yang terbaik bagi anda yang mengalami masalah kesuburan, Vitamin E dan GLA boleh membantu anda yang juga dikenali sebagai Vitamin Kesuburan.


Bulan ini juga Shaklee menawarkan beli 3 percuma 1 iaitu Vitalea Kids yang dirumus khas untuk anak-anak anda yang comel :)

Harga Shaklee Murah



Hubungi saya SID Shaklee anda

Email : arnisyazila@gmail.com
Whatsapp/Telegram/SMS : 010-2995619

Labels: , , ,