Shaklee MLM ? Apa Itu MLM , Apa Sebenarnya MLM ?


Shaklee MLM ? Apa Itu MLM , Apa Sebenarnya MLM ?



MLM tu Meniaga Larut Malam? Eh bukanlah walaupun macam sama :) . MLM atau Multi Level Marleting atau Network Marketing merupakan antara 5 cara pemasaran yang boleh digunakan untuk menjual prroduk atau perkhidmatan kepada pelanggan akan tetapi ramai yang menyalahgunakan sistem ini dengan menindas orang lain yang menyebabkan ramai yang takut atau memandang sinis kepada mereka yang terlibat dengan MLM.


#korangtautak


Perbezaan antara MLM dan Sistem Piramid?


Bisnes MLM ialah Multi Level Marketing yang membawa maksud konsep perniagaan berteraskan pelan pemasaran berbilang tingkat, kita memasarkan produk dan dalam masa yang sama kita mengembangkan perniagaan kita sendiri






Manakala Sistem Piramid ialah berteraskan yuran peserta di atas peserta lain atau dengan konsep mudahnya , kita masuk bisnes dengan bayaran sekian-sekian dan kemudian kita mencari orang baru dan orang tu bayar yuran, kita dapat hasilnya atau bahasa mudahnya Head Hunting dari takde hutang sehingga ada yang terpaksa berhutang , . Adil Ke Tu!!? Sudah tentu tidak adil kan?


Kenapa saya memilih Shaklee walaupun ia adalah salah satu syarikat MLM?


Kerana Shaklee adalah syarikat yang adil yang mana setiap ahli Shaklee perlu berusaha dengan kuat dan rajin bukannya sekadar rekrut orang, beli pangkat, duduk goyang kaki dan anda dapat upah, ini tidak betul. Untuk makluman anda semua, harga untuk setiap ahli adalah sama bermula dari Distributor hinggalah ke pangkat tertinggi iaitu Master Coordinator. Dan saya mendaftar sebagai ahli Shaklee hanya RM65 (pada masa itu) bukannya sehingga perlu membayar yuran sampai beribu RM bersama lambakan produk dan terbiar macam itu sahaja.


Shaklee telah melaburkan keuntungan syarikat dalam RM250 juta setahun untuk kerja-kerja Research & Development (R&D) untuk menghasilkan produk terbaik untuk penggunanya, iaitu Selamat, Berkesan dan Mesra Alam, yang mana ciri-ciri MLM yang bagus ialah menghasilkan produk yang terbaik



Jika anda bekerja dengan kuat bersama-sama dengan team anda, peluang anda untuk merebut pelbagai tawaran dari Shaklee juga semakin tinggi dan bagi anda yang baru join, anda juga berpeluang naik rank atau menikmati bonus yang lebih tinggi dari upline anda, siapa yang usaha lebih dia dapat lebih, sebab itu plan MLM Shaklee adalah adil. Apakata Bill Gates?





Ini terbukti dengan pemilihan syarikat Shaklee diiktiraf sebagai BEST MLM BRAND dalam produk nutrisi oleh BrandLaureate pada tahun 2014/2015.


Selain itu yang menarik tentang team Shaklee kami  ialah kami sentiasa diajar  dan dibimbing dari produk, plan pemasaran, amalan kerohanian, motivasi secara offline (kelas) dan online, tiada istilah penat dari grup leader kami. Terlalu banyak peluang untuk kita capai dalam bisnes Shaklee ini, untuk menambaik dan meningkatkan kewangan keluarga kita, dalam masa yang sama dapat membantu meningkatkan taraf kesihatan keluarga kita dan orang lain.


Mulakan perniagaan pertama anda dengan Shaklee, modal yang rendah, produk yang berkualiti dan hasilnya sangat lumayan jika anda bekerja dengan bersungguh-sungguh.


Shaklee pilihan saya

#shaklee
#kittshaklee
#kelabbloggerjutawan


Hubungi saya SID Shaklee anda

Email : arnisyazila@gmail.com
Whatsapp/Telegram/SMS : 010-2995619

Labels: