Celebrity Yogurt Shah Alam - TTDI Jaya, Bukit Jelutong, Seksyen U9, Seksyen U10


Manfaat Buah Strawberry Yang Perlu Anda Tahu






Tengok warna buah Strawberry ni pun dah rasa geramnya nak makan betul tak? Tu belum lagi rasanya yang manis dan sedikit masam ini sangat digemari ramai, pendekata kalau ke Cameron Highlands tak sah kalau tak beli dan makan buah strawberry ni memang rugi walaupun anda boleh beli di mana-mana pasaraya cuma harganya sudah tentu berbeza. Buah Strawberry bukan sahaja boleh dimakan, dibuat jem, jus, teh strawberri malahan boleh juga dipakai dikulit kerana ia mempunyai khasiat tertentu.


Manfaat Buah Strawberri Antaranya Ialah

Buah ini kaya dengan Vitamin C, ia juga mengandungi fitonutrient dan antioksidan yang memerangi radikal bebas. Unsur antioksidan inilah yang dipercayai memberikan warna merah pada buah Strawberry. Selain itu buah Strawberry juga mengandungi Vitamin K, mangan, Folic acid, potasium, Riboflavin, Vitamin B5, Vitamin B6, magnesium dan Omega 3.




Manakala dari sudut kesihatan pula, kandungan nutrisi yang dimiliki Strawberry ini sangat baik untuk membantu mereka yang mengalami Arthritis, kanser, untuk kesihatan mata, kerosakan fungsi otak, tekanan darah tinggi dan penyakit jantung




Berita baik untuk penggemar Strawberry , Celebrity Yogurt telah menghadiahkan anda Celebrity Yogurt Strawberry , confirm sedap dan menyegarkan.




Dapatkan Celebrity Yogurt anda dengan segera, hubungi

Email : arnisyazila@gmail.com
Whatsapp/Telegram/SMS : 010-2995619

Harga Celebrity Yogurt, klik HARGA

Labels: , , ,