Cara Mudah Basuh Kasut Sekolah Tanpa Perlu Menyental



Back to school ... bagi mereka yang pertama kali anak mula bersekolah tentu seronok kan beli 2 -3 pasang kasut untuk anak. Masuk minggu ke 3 uolls akan terasa penatnya menyental kasut sekolah anak yang rupanya kus semangat. Habis semua peluh jantan, muscle keluar duk menyental kasut sekolah anak. Rasa nak lempar terus dalam tong sampah tapi jangan buat macam tu membazir namanya. Saya sangat memahami perasaan uolls sebab saya pun ada anak yang bersekolah.


Sekarang ni semuanya mudah .. Basic H Shaklee membantu menjimatkan masa dan tenaga uolls yang sememangnya terhad di hujung minggu. Biarlah gambar berbicara bagaimana Basic H Shaklee mencerahkan kembali kasut sekolah anak-anak. 


Bila uolls dah senyum dengan hasil penggunaan Basic H Shaklee ke atas kasut sekolah anak-anak, kongsi-kongsikanlah dengan jiran, ibu-ibu yang lain supaya mereka pun tersenyum kelegaan. Dah tak payah pening kepala tengok kasut sekolah anak-anak.












Bukan setakat nak basuh kasut sekolah, nak mop rumah, nak basuh bilik air, nak basuh kereta pun boleh guna Basic H Shaklee ni. Dan ianya sangat menjimatkan hanya beberapa titis sahaja digunakan.


Kelebihan Basic H Shaklee

Ia kepekatan yang tinggi - 16 auns membuat sehingga 48 gelen pembersih berkuasa setelah dicampur dengan air.

Pembersih serbaguna dan berkuasa, menghilangkan kotoran, grin dan kotoran dari permukaan boleh dibasuh, di dalam dan luar.

Tidak perlu dibilas, tiada sisa

Tiada toksik

Semulajadi

Kepekatan berganda


Hubungi saya 010-2995619 untuk order Basic H Shaklee anda dengan segera.

Labels: