Tip Berpantang Selepas Bersalin Dan Masih Bertenaga


Apa khabar ibu-ibu semua? Saya doakan kalian semua diberi kesihatan yang baik dan dipermudahkan urusan harian. Bagaimana ibu-ibu yang masih dalam pantang atau akan bersalin tak lama lagi, dah sediakan semua kelengkapan bayi anda? Makanan kesihatan semasa dalam pantang?

Ianya penting ya sebab selepas bertarung melahirkan bayi dan menggunakan sepenuh tenaga , uolls akan keletihan dan dalam masa yang sama perlu menyusukan bayi. Samada bersalin secara normal atau caeserian. Makanan kesihatan membantu memulihkan tenaga, luka cepat sembuh dan dalam masa yang sama pengaliran darah bertambah baik secara tak langsung uolls akan lebih cergas dan dapat menyusukan bayi dengan tenang.

Jom kita lihat bagaimana testimoni ibu yang baru bersalin ni masih bertenaga selepas minum Vivix.





saya ambil vivix masa berpantang.bersalin czer.hr ni dh 40 hari. hri kedua dh ambil vivix,mmg luarbiasa.blh bangun dan terus jalan.hari kelima dah rasa sgt sihat. pergi klinik pun laju ja jalan.ibu2 czer lain pun hairan. anak langsung xada jaundis. ini perbezaan saya ambil vivix utk anak ke6 dan mmg beza dgn anak2 lain yg xambil vivix. sehari 4 sudu vivix saya ambil. 3 botol habis dlm 40 hari. bln ni promosi memang melompat happy...

Credit Amilia Omar


Seronokkan bila kita baca testimoni ni, takdelah ibu yang baru bersalin Caeser sentiasa dalam kesakitan sepanjang tempon berpantang tu belum lagi dengan masalah sembelit, bayi meragam. Biasanya kita orang Melayu berpantang selama 44 hari kebetulan pula bulan ni Shaklee menawarkan promosi beli 2 botol Vivix diskaun 5%, kalau beli 6 botol percuma 1 botol ... eh sedang elok la tu untuk diminum sepanjang berpantang.



Bagi uolls yang ingin berpantang dengan sihat dan tidak mahu lagi trauma, sila hubungi saya 010-2995619 untuk mendapatkan vitamin uolls.

Artikel lain

Vitamin lain semasa  berpantang

Labels: