Bulan Ramadhan 2016 .. Ibu Menyusu Perlu Ke Vitamin?


Di saat saya menulis entri ni tinggal beberapa minggu sahaja bulan Ramadhan akan muncul kembali. Tak sabar rasanya nak meriahkan bulan Ramadhan. Sebelum tu nak tanya dah habis ganti puasa? Selagi kita masih sihat usahakan juga untuk mengganti puasa yang tinggal pada tahun lepas, masih sempat lagi.


Tapi uolls masih menyusukan bayi, takut tak larat, takut susu drop. Jangan risau saya cadangkan pengambilan Set Puasa ni yang boleh membantu sepanjang anda menyusukan bayi dan berpuasa. Saya sendiri dah cuba semasa masih menyusukan anak saya dan memang ia memberi perbezaan semasa kita berpuasa berbanding jika tidak ambil vitamin.


Apa yang menariknya Set Puasa untuk ibu yang menyusukan? Jom kita lihat




Set Puasa ini terdiri dari Mealshakes, ESP, Lecitihin dan Performance Drink yang mana ia membantu uolls membekalkan tenaga, memberi kecergasan, membekalkan nutrien asas penting, mengekalkan hidrasi, meningkatkan metabolisma, memecahkan lelemak, mengawal selera makan, juga mencegah sembelit dan migrain yang sering berlaku semasa berpuasa.

Jika anda inginkan vitamin yang lain semasa berpuasa boleh je hubungi saya, saya akan cadangkan vitamin yang sesuai untuk uolls dan cara-cara makan vitamin untuk kesan yang lebih optimum :)

Untuk testimoni ibu menyusu semasa bulan Ramadhan sila klik link berikut.


Rahsia ibu menyusu semasa bulan Ramadhan.

Labels: ,