Hadiah Untuk Suami Hasil Dari Shaklee - Shaklee Shah Alam



Semua orang ada orang tersayang betul tak? Kalau boleh kita nak bagi yang terbaik untuk orang yang kita sayangi. Saya mengimpikan untuk menghadiahkan suami saya editing studio with complete equipment termasuk shooting equipment. Yang mana studio ni adalah yang terbaik di Asia. Kenapa saya nak buat yang terbaik untuk beliau? Kerana kerjaya beliau adalah menghasilkan sesuatu yang kreatif dan ia perlu dilakukan dengan suasana yang tenang dan tidak terlalu stress.




Untuk merealisasikan impian saya, saya perlu bersungguh-sungguh dalam memajukan dan mengembangkan perniagaan saya supaya saya dapat menghadiahkan suami saya, studio idaman beliau, Yang mana bisnes ini juga akan diteruskan oleh anak-anak kami. Tidak mustahil akan tercapai dalam masa beberapa tahun lagi. Semuanya dengan izin Allah. The Power Of Dream :)

#ShakleeShahAlam
#tsunamiShaklee
#hunt2Shaklee

Labels: