Kisah Penurunan Berat Badan En Suami Dengan Shaklee - Shaklee Shah Alam



Actually masa zaman student En Suami memang kuat bersukan selepas tu bekerja yang mana waktu kerja tak tentu masa maklumlah orang tv :). Bila waktu kerja tak tentu masa, makan minum pun tak terjaga, nak bersukan pun takde masa maka berat badan pun bertambah, selepas berkahwin isteri pula pandai masak (ehem memandai je) maka berat badan pun semakin bertambah.


Sebagai isteri takkan kita nak biarkan je ya tak, kesihatan tu penting. Lebih-lebih zaman sekarang ni macam-macam penyakit jika kita tak kawal makan dan bersenam. Sampailah saya dipertemukan dengan Shaklee dan kebetulan pula En Suami keluar bermusafir selama 2 bulan. Maka saya pun bekalkan En Suami #Lecithin dan #Ostematrix yang mana sangat membantu semasa beliau bermusafir. Permusafiran beliau selama 2 bulan ialah menaiki motor/4wd dari Malaysia ke Mekah. Bukan calang-calang cabarannya naik turun gunung, melalui padang pasir, gurun sejuk, gurun panas.  Alhamdullilah, yang pasti 2 vitamin ni beliau tak tinggal diambil setiap hari dan ia banyak membantu sepanjang perjalanan tersebut. Secara tak langsung memberi tenaga dan berat semakin turun.


Bila dah balik Malaysia, En Suami aktif semula dengan sukan kegemaran beliau iaitu Sukan Takraw. Dapat pula team yang aktif hampir setiap hari beliau bersukan. Selain dari kita kawal makanan, mengambil makanan tambahan, aktiviti bersukan juga membantu menurunkan berat badan. Hasilnya En Suami turun berat badan hampir 15kg bukan secara drastik tapi secara berperingkat. Terima kasih Shaklee ;)



Kelebihan Lecithin dan Ostematrix


Lecithin

Lecithin terkenal sebagai pelarut kolesterol. Ia membersihkan plak-plak di dalam salur darah



Ostematrix

Ostematrix
 membantu proses pengecutan pada otot dan saraf dengan sempurna supaya tekanan darah dapat  berjalan dengan lebih lancar. Turut membantu penyerapan kalsium ke dalam badan dan memperkuatkan tulang dan gigi. Ia juga menjaga kekuatan tulang, mengelakkan kejang dan kebas.




Berita baik untuk anda yang ingin berjimat dan ingin menurunkan berat badan, bulan ni Shaklee menawarkan promo Lecithin beli 3 PERCUMA 1. Segera whatsapp 010-2995619



Labels: