Kisah Seorang Jutawan Yang Hebat - Shaklee Shah Alam


Kisah seorang jutawan hebat connection beliau dengan Allah. Kisah ini saya copy paste dari Facebook. Sangat memberi inspirasi, semoga kita dapat follow amalan beliau, walau tak dapat ikut semua tapi jangan kita tinggalkan semua.


Income RM2 juta sehari? Woww!!

Salah satu cara saya untuk motivate diri ialah mendengar kisah orang yang dah berjaya.

Saya pernah jumpa orang yang pernah buat keuntungan bersih RM48k sehari. Waktu itu otak agak berat nak terima sebab masih newbie tapi saya cuba expand dan digest juga.

Lepas tu jumpa seorang hamba Allah ni boleh buat keuntungan RM5 juta sebulan. Saya ingat tu dah cukup power tapi baru-baru ini saya berbual dengan seorang kawan tentang seorang hamba Allah ni yang mampu mendapat keuntungan RM2 juta sehari, sebulan sekitar RM60 juta.

My mind blowing. Then kawan saya cerita lagi bagaimana hamba Allah ni mampu buat RM2 juta sehari. Dia bangun jam 4 pagi terus ke masjid dan bertahajud seorang diri. Dia sampai paling awal dan balik paling lambat.

Mula dengan solat Tahajud, kemudian solat Taubat, diikuti solat Hajat, disambung dengan solat sunat Subuh 2 rakaat. Sementara menunggu solat Subuh dia akan baca Al Quran. Selepas solat Subuh dia akan menunggu waktu untuk Dhuha 8 rakaat. Dia akan qhada solat selepas Zohor, Asar, Maghrib, Isyak dan Subuh. Setiap hari dia akan solat lebih kurang 50 rakaat.

Lepas saya dengar kisah ini, saya terus faham kenapa dia layak untuk dapat RM2 juta sehari. Connection dia sangat tinggi dengan Allah. Saja saya kosngsikan kisah ini untuk kita belajar sesuatu. In Shaa Allah.

Jika bermanfaat boleh syer. Harap dapat sesuatu.

#TAK DAPAT FOLLOW SEMUA AMALAN BELIAU, JANGAN TINGGALKAN SEMUA#

Credit: Diana Jamil



Info Kesihatan Semasa Bulan Puasa


Bagi anda yang sering sembelit sewaktu bulan puasa boleh klik Sembelit

Ibu Menyusu yang ingin berpuasa dan mencari vitamin yang sesuai klik Ibu Menyusu

Ibu Hamil yang ingin berpuasa dan tidak mahu terlalu letih klik Ibu Hamil

Mereka yang sering alami gastrik semasa bulan puasa klik Gastrik Semasa Puasa

Labels: