Saya Dah Tua, Metabolisma Rendah Tapi Nak Kurus Sebelum Raya - Shaklee Shah Alam


Bila umur kita semakin meningkat, metabolisme kita akan menurun maknanya bukan berat yang akan turun tapi sistem badan kita semakin slow nak singkirkan segala lemak dalam badan kita. Kesimpulannya lemak akan berkumpul dan tepu, mulalah penyakit datang. Badan pun rasa lesu, takde semangat. Maka kita pun akan membesar dan melebar dengan jayanya ... aduh!

Nak turunkan berat badan memang perlukan keazaman yang tinggi lebih-lebih lagi kita yang berumur dalam lingkungan 35 tahun ke atas. Tapi tidak mustahil berat akan turun melalui pengawalan makanan, contohnya kita tidak mengambil gula proses, tidak mengambil makanan segera, melakukan senaman ringan dengan konsisten.


Kita nak turunkan berat badan dengan niat nak lebih sihat senang nak bekerja, senang nak beribadah bukannya nak menggayakan dengan pakaian lebih ketat sebab nak tunjuk sangat kita dah kurus. Salah niat dah tu. Jangan marah ya ... peringatan untuk diri saya sendiri.


Untuk turunkan berat badan , memang ada pelbagai herba, krim, makanan kesihatan tapi adakah semuanya selamat? Betul kita semua nak cepat, nak cepat kurus, nak cepat kulit cantik, tapi sanggupkah kita menanggung di kemudian hari. Saya nak kenalkan Set Shaklee Untuk Turunkan Berat Badan, dengan Shaklee ianya adalah selamat, berkesan dan semulajadi,

Kelebihan Set Shaklee ni ialah

Tahan kenyang

Selera makan berkurangan

Bakar lemak

Detox





Memandangkan tinggal beberapa hari saja nak puasa, apakata uolls ambil set ni dan bonusnya masa Raya nanti berat badan anda dah berkurangan dan sudah semestinya boleh tangkap gambar banyak-banyak. Lepas Raya pun berat badan terkawal, tu yang kita nak kan?

Mudah sahaja nak turunkan berat tanpa jejaskan kesihatan dan dalam masa yang sama uolls lebih bertenaga serta lebih sihat.

Jom kita sama-sama turunkan berat badan sebelum Raya, whatsapp/Telegram : 010-2995619

Labels: