Cara Hilangkan Kutu Di Kepala Anak - Basic H Shaklee




Antara produk rumah Shaklee yang paling mendapat sambutan ialah Basic H. Banyak sangat kegunaan Basic H ni nak mop lantai, nak basuh tandas, nak cuci kereta, nak basuh kasut sekolah, nak basuh sayur yang dah layu pun boleh dengan Basic H. Dalam erti kata yang lain ada 1001 kegunaan Basic H ni. Hanya menggunakan beberapa titik sahaja anda akan nampak kesannya. Dah la menjimatkan, banyak pulak tu kegunaannya.




Kalau rambut anak-anak uolls diserang kutu, boleh guna Basic H untuk membersihkan rambut  dan seterusnya menghalau kutu-kutu tersebut. Caranya ialah basahkan rambut dan ambil 10 titik Basic H dan lumurkan ke atas kepala dan ratakan. Setelah selesai balutkan kepala dengan kain tuala bersih dan biarkan selama 10 - 15 minit, barulah dibilas hingga bersih.

Bagi kita yang ada anak-anak kecil atau yang ada allergi, sebaiknya gunakanlah Basic H di rumah kita kerana ia tidak bertoksik, tanpa bahan kimia berbahaya, pH seimbang malah selamat digunakan dan berkesan. Kandungan utama Basic H ialah daripada bahan semulajadi (minyak jagung dan minyak kelapa)

Saya sendiri selalu guna Basic H untuk basuh kereta dan basuh tandas. Tangan kita pun rasa lembut je maklumlah tapak tangan ai ni sensitif dengan bahan pencuci  :)

Gunakanlah Basic H tanpa was-was, jimat, selamat dan berkesan. Harga sebotol pun hanya RM46 sahaja.

#tsunamiShaklee
#hunt2Shaklee
#PengedarShakleeShahAlam

Labels: