5 Sebab Saya Taksub Dengan Shaklee - Shaklee Shah Alam


Tiap-tiap hari mesti tak missed nak update pasal kebaikan Shaklee, kalau boleh setiap minit nak update kebaikan Shaklee, kalau boleh nak semua orang tahu kebaikan Shaklee tapi nanti uolls bosan pulak ya tak hehe.




Sebab yang pertama , permulaan saya jatuh cinta dengan Shaklee ialah Set Menyusu Shaklee semasa menyusukan anak dan seterusnya saya mencuba vitamin yang lain dan makin lama makin ada perubahan walau bukan dengan sekelip mata tapi perubahan itu ada bersesuaian dengan moto Shaklee selamat, berkesan dan semulajadi. Dah kalau cepat sangat ada perubahan mesti ada sesuatu yang pelik di situ. Produk Shaklee dihasilkan dengan bahan yang neutral, semulajadi dan diproses dengan cara yang lebih sesuai bagi mengelakkan kandungan nutrisi  dalam sesuatu bahan itu hilang atau berkurangan dengan terlampau banyak.






Sebab kedua ialah pemasaran syarikat Shaklee yang mana ia menguntungkan bagi kedua-dua pihak iaitu antara pengedar Shaklee dan syarikat Shaklee itu sendiri. Untuk makluman pelan pembayaran bonus Shaklee kepada pengedarnya telah dipatenkan  jadi tiada mana-mana syarikat yang boleh meniru skim pembayaran bonus Shaklee ni, Hah tak syok ke? Rugi woo kalau tak jon Shaklee ni. Selain tu kalau anda layak terima bonus walau 6 angka sekalipun Shaklee tetap bayar kepada anda takdenya nak ngelat-ngelat. Peluang anda untuk mendapat bonus tanpa batasan hanya di Shaklee!!




Sebab yang ketiga ialah Shaklee ada landmark study yang mana ia dilakukan oleh pihak ketiga yang tidak terikat dengan syarikat Shaklee. Kajian dilakukan selama 20 tahun dan kajian ini melibatkan tiga golongan iaitu






1. Mereka yang tidak makan suplemen
2. Mereka yang makan suplemen selain dari Shaklee
3. Mereka yang makan suplemen Shaklee

Bukan sikit wang dilaburkan oleh owner Syarikat Shaklee iaitu Mr Roger Barnett untuk memastikan produk Shaklee ini selamat dan berkesan untuk jangka masa pendek dan jangka masa panjang.


Sebab yang keempat ialah ukhwah yang terjalin sesama kami ahli Shaklee terutama di bawah naungan grup iReach. Upline, dowline, sideline sedia membantu antara satu sama lain. Sentiasa berkongsi tips dan idea bagaimana untuk memastikan produk Shaklee diterima oleh semua orang.




Sebab yang kelima ialah permulaan modal untuk bisnes Shaklee adalah rendah kurang dari RM100 yang mana ia tidak membebankan kepada mereka yang baru, tidak perlu membuat pinjaman dan Shaklee adalah produk yang sentiasa mendapat permintaan. Hubungi saya untuk maklumat lanjut



Your trusted SID Shaklee
Arni Syazila
010-2995619


#tsunamiShaklee
#hunt2Shaklee
#PengedarShakleeShahAlam
#BukitJelutong
#TTDIJayaShahAlam
#Seksyen13ShahAlam
#SeksyenU10
#DenaiAlam