Petua Hilangkan Jeragat Dengan Shaklee - Shaklee Shah Alam









Ramai dikalangan kita yang memasuki umur 30an mengalami masalah kulit terutamanya jeragat. Jeragat bukan boleh dihilangkan dengan menggosok seumpama uolls menggosok periuk ya. Kulit muka kita sangat sensitif sebab tu pemilihan barangan penjagaan muka sangat penting. Bahan-bahan yang terkandung di dalamnya memainkan peranan kepada kulit muka mungkin bukan sekarang tetapi pada masa akan datang.

Kalau cerita lambakan produk pemutih muka di pasaran memang terlalu banyak. Memang testimoni semua berkesan, putih hanya dalam masa beberapa hari. Pernah dengar tak pepatah mengatakan "Biar lambat asal selamat". Sebab itu saya memilih Shaklee untuk penjagaan kulit saya. 

Saya tahu ramai dah give up dengan jeragat yang semakin menebal, walau kita dah pakai make up pun jeragat masih kelihatan. Petua untuk hilangkan jeragat pun dah buat tapi hasilnya masih kurang memuaskan. 

Saya akan cadangkan pengambilan Set Jeragat Premium ni untuk mengurangkan jeragat. Dengan syarat mesti konsisten.


Petua Hilangkan Jeragat Dengan Shaklee


Vivix - Kenapa Vivix menjadi pilihan? Ini adalah kerana Vivix mempunyai antioksidan yang tinggi. Ia menghalang kerosakan sel dan merawat sel yang rosak.

GLA - Ia memainkan peranan untuk menstabilkan hormon. Ini adalah kerana hormon yang tidak stabil menyumbang kepada jeragat. Sebab tu walau uolls dah buat rawatan laser, jeragat masih muncul. GLA Complex menghilangkan jeragat dengan membantu untuk kawal paras hormon Estrogen dan Testosteron. Bila hormon dah stabil, kulit jadi sihat dan kuat. Mudahlan jeragat hilang.

Selain GLA, Vitamin E juga memulihkan sel jeragat, menegang dan mencerahkan tompok hitam.

Pengambilan Vitamin C yang berterusan akan mencerahkan kulit, melambatkan penuaan, menyekat pembentukan dan menghilangkan jeragat. 



Pudarkan Jeragat Dari Luar



Skin care ini sangat ajaib. Ia dinamakan Nutriwhite Spot Whitening Treatment. Ia Berfungsi untuk mencerahkan tompok jeragat dan memudarkan jeragat dari luar. Ia dilengkapi dengan Vitamin C semulajadi. Jangan risau ia tidak menyebabkan kesan sampingan seperti kulit mengulupas dan pedih.


Berapa lama kesan selepas anda menggunakan Set Jeragat Premium? 

Bergantung pada keadaan wajah. Tapi kesannya dah boleh dilihat seawal 2 - 4 minggu pengmbilan. Saya tegaskan sila ambil dengan konsisten dan percayalah anda pasti terkejut dengan hasilnya.


Adakah produk ini SELAMAT?

Set Jeragat Premium ini dijamin 100% selamat, berkesan dan semulajadi.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut. Sama-samalah kita menjaga kecantikan kulit kita.

Whatsapp : 010-2995619

Labels: