Kelebihan Mendaftar Ahli Shaklee - Shaklee Shah Alam



Sejak akhir-akhir ni ramai pula yang bertanya tentang kelebihan mendaftar sebagai ahli Shaklee. Dan bagaimana cara-cara untuk mendaftar.




Tahniah kerana anda terbuka hati untuk mandaftar sebagai ahli Shaklee, ini bermakna anda dah jatuh cinta dengan produk Shaklee dan ingin berkongsi dengan orang lain apa yang anda rasakan selepas mengambil produk Shaklee.


Beberapa perkara atau faedah menjadi ahli Shaklee yang saya ingin saya kongsikan dengan anda semua.


1. Bagaimana saya ingin menjadi ahli/pengedar Shaklee yang berdaftar?

Anda boleh mendaftar dengan 2 cara iaitu sama ada

Membayar yuran pendaftaran sebagai ahli Shaklee berjumlah RM80 (Semenanjung) atau RM90 (Sabah Sarawak)

Atau membeli barangan Shaklee melebihi 200 points/uv iaitu lebih kurang RM680 (Semenanjung) atau RM850 (Sabah Sarawak)


2. Adakah Shaklee memerlukan modal yang besar?


Tidak anda hanya perlu mendaftar tanpa perlu menyimpan stok, tanpa ribuan RM memadai dengan daftar sebagai ahli Shaklee. Urusan penghantaran akan dilakukan oleh pihak Shaklee Malaysia.


3. Apa yang perlu dilakukan sekiranynya ingin daftar sendiri di cawangan/branch Shaklee berdekatan?

Caranya cukup mudah, Anda hanya perlukan seorang penaja iaitu ahli yang telah berdaftar dengan Shaklee. Dalam hal ini anda hanya perlu guna ID saya iaitu 869604 (Arni Syazila Ishak). Minta borang daftar dikaunter dan isikan butiran diri dan masukkan ID saya 869604 (Arni Syazila Ishak) dan tahniah, anda telah pun menjadi ahli berdaftar Shaklee dan Layak Sepenuhnya untuk dibimbing oleh saya.


4. Apa kelelebihan daftar dan jadi ahli Shaklee

Anda akan dapat berjimat dengan membuat pembelian dengan harga ahli. Selain itu , dengan setiap pembelian anda, anda akan diberikan points dan ditukarkan kepada wang tunai setiap bulan.


5. Saya tak tahu apa-apa, ada KELAS BIMBINGAN tak?

Ada, majoriti ahli di bawah saya ialah ibu-ibu (Surirumah atau ibu berkerjaya) Jadi mereka memang tak dapat nak hadir ke kelas. Kelas kami adalah fleksibel. Semuanya hanya dihujung jari anda, kelas boleh dilakukan secara online. Tak perlu sampai lewat malam.

Latihan secara offline juga disediakan. Tak tahu boleh bertanya kepada penaja anda mereka adalah upline anda yang akan membimbing anda, mereka ibarat mak kepada anda.


6. Kenapa perlu join grup saya, apa kelebihan join grup saya? :)

Jika berdaftar dengan saya, Arni Syazila, saya akan bimbing anda hingga anda berjaya dengan BlossomRich sebagaimana ilmu yang saya terima dari upline saya iaitu Master Lyna. Yang penting anda mempunyai keinginan yang tinggi untuk berjaya dan menambah pendapatan dengan Shaklee.

Grup support yang besar seperti iReach sentiasa up to date dengan maklumat terkini, pertukaran pendapat, perkongsian pendapat. Ukhwah yang terbina ini membantu antara satu sama lain untuk berjaya dalam bisnes Shaklee.

Hubungi saya dengan segera untuk lebih mengetahui tentang bisnes Shaklee 010-2995619

Labels: