Khusus Untuk Wanita Yang Ingin Cantik Dan Sihat - Shaklee Shah Alam


Semua wanita ingin kulit yang lebih cantik, cerah, licin dan flawless walaupun usia semakin meningkat :) Termasuk la akak dik non. Nak kata akak obses tak lah tapi apabila usia semakin meningkat akak cuba kawal pemakanan yang diambil setiap hari, pengambilan vitamin yang konsisten, juga menjaga kulit wajah secara kerap. Bila dah berkahwin ni mesti nak nampak lebih cantik di mata suami ya tak?


Dalam pada kita nak cantik tu , janganlah makan sebarangan produk ya. Memang ada yang tak kisah asalkan cepat cantik dan murah, walhal kesan jangka panjang adalah sangat berbahaya. Biasanya produk yang menjanjikan kesan yang terlalu cepat ni merupakan antara produk yang mengandungi bahan kimia yang sangat tinggi dan merbahaya, mungkin boleh membawa kepada kemudaratan dan penyakit yang lebih serius seperti kanser.

Oleh itu berhati-hatilah dalam memilih produk, samada produk skincare atau suplemen.

Untuk entri kali ini saya akan kongsikan suplemen/vitamin yang saya ambil setiap hari. Maklumlahkan bila umur dah menjangkau 41 ni kena extra rajin.


ESP Shaklee








ESP atau Energizing Soy Protein ni merupakan antara suplemen Shaklee yang terlaris. Bila umur dah masuk 40an metabolisma kita semakin menurun, jadinya badan tu cepat membesar dan mengembang dengan jayanya. Fungsi ESP ini ialah mengawal selera makan, memberi rasa kenyang lebih lama dan dalam masa yang sama mengawal berat badan kita.

Dahlah  mengawal berat badan, bonus lain yang kita boleh dapat ialah kulit kita semakin cerah, licin, lembut, flawless dan gebu kalau kita amalkan ESP ni secara konsisten.

Manakala bagi uolls yang mempunyai masalah kesuburan, boleh mengambil ESP bagi membantu meningkatkan kesuburan.

Selain itu ESP juga membanu ibu yang berpantang agar luka sembuh dengan cepat, membanyakkan susu badan dan susu menjadi pekat. Bayi yang dikandung dan menyusu susu ibu juga dapat khasiat dari ESP. Kulit bayi lebih cerah dan gebu.


Vitamin C





Lagi satu vitamin Shaklee kegemaran akak untuk kulit ialah Vitamin C, suplemen yang wajib kita makan. Selain mencerah, Vitamin C ni sangat membantu untuk penghasilan kolagen dalam badan. So kulit kita semakin anjal dan tegang.

Ada customers yang bertanyakan ada tak budget rendah tapi nak cantik, suplemen Shaklee mana yang sesuai. Jawapannya ialah semestinya Vitamin C. Harga bawah RM100, boleh tahan 6 bulan penggunaannya.

Vitamin C juga sesuai diamalkan oleh mereka yang mudah diserang demam, batuk dan selsema kerana Vitamin C membantu dalam meningkatkan imunisasi badan. Kalau kita tengah tak sihat , boleh lebihkan pengambilam Vitamin C.




Saya berusia 41 tahun dan mengambil vitamin Shaklee, juga skincare Shaklee selama beberapa tahun. Di Malaysia ramai yang telah mengambil Shaklee selama lebih berbelas tahun dan kesannya mereka semakin sihat dan cergas walau di usia 50 tahun ke atas.


Sempena bulan September ni, Shaklee ada buat promosi untuk produk ESP dan Vitamin C ya.

Beli 6 percuma 1

Beli 1, 2, 3, 4, 5 pun harga LEBIH MURAH berbanding biasa.


Serius berbaloi sangat beli, nak beli ESP untuk stok pun boleh sebab expiry date lambat lagi iaitu bulan March 2018. Manakala Vitamin C pula boleh beli dan share dengan kawan-kawan untuk harga yang lebih jimat, expiry date April 2017. 




Nak shaker Shaklee yang terbaru ni tak? Boleh whatsapp akak okay tapi ada syaratnya kalau nak :)

Untuk order dan pertanyaan lanjut, boleh hubungi akak terus menerusi whatsapp ya. InshaaAllah khusus untuk customer akak, akak akan kongsikan sekali pelbagai tips menarik.

Your trusted SID Shaklee
Arni Syazila
010-2995619


Labels: ,