Kisah Pesakit Diabetes Dengan Vivix Shaklee - Shaklee Shah Alam






Vivix ialah sejenis sirap semulajadi yang bersifat antioksida. Antioksida ialah sejenis molekul-molekul yang berfungsi untuk melawan atau melambatkan proses pengoksidaan di dalam tubuh. Meskipun proses pengoksidaan ini merupakan sebahagian proses kehidupan yang biasa berlaku dalam tubuh, namun proses pengoksidaan yang terlalu banyak akan menyebabkan kerosakan dan kecacatan DNA di peringkat sel.


Vivix bertindak untuk memastikan punca-punca kencing manis diatasi dengan selamat.


1. Vivix Tingkatkan Insulin

Vivix bersifat antioksida yang menghalang sistem imun kita merosakkan "Beta Cell" yang berfungsi untuk hasilkan insulin. Kesan dari genetik yang sihat, fungsi sistem imun akan lebih fokus kepada mengatasi toksik dan radikal yang masuk ke dalam tubuh.


2. Vivix Atasi Insulin Resistance

Masalah "Insulin Resistance" ini banyak dipengaruhi oleh kadar gula dalam darah. Bila anda ambil makanan yang tinggi gula (budaya orang kita) maka tubuh akan hasilkan lebih banyak insulin untuk menukarkannya menjadi tenaga.

Jadi, Vivix menghalang proses ini dengan mengawal kepekatan gula dalam darah

Malah Vivix juga akan meningkatkan fungsi insulin untuk menukar gula kepada tenaga.


3. Vivix Perbaiki Genetik

Genetik kencing manis yang diwarisi dari ayah atau ibu akan cenderung untuk melakukan proses yang sama, Vivix membantu melindungi dan memperbaiki kerosakan pada genetik atau DNA untuk menghalang atau mengawal risiko kencing manis.


4. Vivix Melambatkan Pembentukan Protein AGE

AGE (Advance Glycation Products) ialah sejenis protein rosak yang dihasilkan oleh tubuh yang menyokong proses penuaan dan penyakit kritika seperti kencing manis dan masalah jantung.

Oleh itu anti oksidan dari Vivix akan melambatkan penghasilan sel ini.


5. Vivix Membantu Menyembuhkan Luka

Resveratrol dalam Vivix membantu mengatasi masalah luka pesakit kencing manis. Antioksidan ni membantu melawan serangan ke atas luka yng menjadi luka pesakit kencing manis jadi lebih teruk.

Kesannya, pengamal Vivix mendapati luka lebih cepat sembuh dan tidak buruk.

Setiap pembelian dengan saya akan menerima konsultasi percuma, Whatsapp 010-2995619





Labels: