Rahsia Hebat Grup IReach Shaklee Terbongkar - Shaklee Shah Alam






Antara grup terbesar dalam Shaklee ialah grup iReach dibawah naungan Master Lyna dan Master Zainul, mereka sering mengadakan kelas untuk kami SID Shaklee. Pelbagai kelas/talk yang dianjurkan termasuklah


Kelas marleting
Kelas buat blog
Kelas pengurusan masa
Kelas untuk leader

Memang meriahlah grup besar ni bukan sekadar kelas di dalam kelas malahan aktiviti kecergasan pun ada tau.

Aktiviti bowling
Mendaki bukit Broga

Tu belum masuk lagi pertandingan yang dianjurkan yang sentiasa dapat sambutan, gathering Hari Raya  dan eh memang banyak la aktiviti yang dianjurkan oleh iReach ni.

Yang seronoknya walaupun ada diantara kami yang jauh terpisah beribu batu tetapi dirapatkan dengan medium online. Ya lah nama pun bisnes online kan? Mentor kami Pn Lyna menggunakan semua  medium online yang ada FB/Whatsapp/Telegram/webinar untuk menyampaikan ilmu kepada kami.

Itu cerita medium online, belum lagi medium offline yang upline usahakan untuk menyampaikan ilmu kepada anak-anak. Saya sendiri pernah menghadirkan beberapa kali ke kelas offline anjuran Master Lyna bersama-sama suami beliau, memang best dan happening ilmu yang disampaikan.

Yang seronoknya tiada istilah pilih kasih, mereka sentiasa mengalu-alukan kedatangan kita walau kita ni dari level mana sekalipun.

Antara nak dengan tak nak je untuk kita mencari ilmu dan dengan ilmu yang kita ada memudahkan kita  untuk berkomunikasi dengan customer dan membantu customer menyelesaikan masalah yang mereka hadapi.

Saya juga mengalu-alukan kedatangan anak-anak saya untuk kita sama-sama belajar, bila bergerak secara berjemaah kita akan lebih kuat dan berjaya. InshaaAllah.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut 010-2995619

Labels: